Toon posts:

[php] IP's Landen

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Ik ben bezig met het maken met een teller voor op mijn site. Maar ik wil hem zo maken dat je de landen kunt achterhalen. Zo heeft NL geloof ik 62. aan het begin van de IP. Maar ik zou niet weten wat voor IP Duitsland, België enz. Heeft.
Heeft iemand dus een lijstje met IP's van landen of valt er niet achter te komen?

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-04 12:54

Icons are overrated

• El Cid
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Mijn ip begint met 213, en ik zit toch echt in NL. :D

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Ik denk dat je meer hebt aan de hostnaam. Adhv de top level domain kun je opmaken waar iemand vandaan komt dan.

[ Voor 9% gewijzigd door prototype op 24-08-2005 17:19 ]

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 16:09
Was het maar zo eenvoudig... De meeste programma's (AWStats ed) doen dacht ik een reverse lookup en pakken dan het laatste stukje (.nl, .be, .com). Niet heel erg mooi, maar wel praktischer denk ik.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:26

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Zie ook: [rml][ php/mysql] landen van bezoekers achterhalen[/rml]

studiovincenth: er heeft dus wel iemand zo'n lijstje. Zo'n lijstje heeft echter vrij weinig met programmeren te maken en anders was het nog een scriptrequest geweest ;)
Daarnaast mis ik nog een aantal zaken in je post. Lees aub de P&W FAQ - De "quickstart" nog eens goed door.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.