Toon posts:

Geheugen uitbreiden Fujitsu Siemens notebook

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs heb ik een Fujitsu Siemens Amilo M 1425 notebook aangeschaft.
Deze heeft standaard "maar" 512 MB geheugen dus dat wil ik uitbreiden met een extra reepje van 512 MB.
In het boekje staat duidelijk aangegeven dat er 2 sloten zijn voor pc2700 laptop geheugen, maar er staat nergens aangegeven hoe het bij te plaatsen of zelfs waar de geheugen sloten zich bevinden.
Ik heb achter een klepje verwijderd waar het zich mogelijk kon bevinden maar daar vond ik een soort zilveren behuizing, een harde schijf denk ik.
Dus bij deze mijn vraag, waar bevind zich bij dit type het geheugen uitbreidingsslot en hoe kom ik daar bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-10 11:55
Move PMG - > CSL

En heb je al in de manual of op de Fujitsu site gekeken?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Abbadon schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:12:
Move PMG - > CSL

En heb je al in de manual of op de Fujitsu site gekeken?
Jep dat heb ik dus ook in mijn berichtje geschreven, er staat wel in dat er expansiesloten zijn, maar niet waar die zich bevinden.
Op de fujitsu site kom ik niet verder dan de manual die ook megeleverd is met de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Bij veel laptops zit het onder de toetsenborden, ik kan me een FuSi herinneren die dat ook had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
matiasjansen schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 17:45:
Bij veel laptops zit het onder de toetsenborden, ik kan me een FuSi herinneren die dat ook had...
Oke, tips over hoe ik dat toetsenbord verwijder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
vaak 2 klemmetjes links en rechtsbovenin het toetsenbord, die moet je naar binnen schuiven. of er gewoon uit wippen met een schroevendraaier ofzo, pas wel op dat je geen blijvende schade aanricht. Als het niet kan, kan het niet.
Pagina: 1