[XP] Netwerkprogramma vereist 256 kleuren*

Pagina: 1
Acties:

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-03 10:23
Heb hier een paar programma's die 256 kleuren vereisen. Simpel, eigenschappen en 256 kleuren vinkje plaatsen.
Alleen dat geld dan alleen voor jouw profiel! en niet voor de 100 andere netwerk gebruikers die op het station inloggen. En hun mogen natuurlijk niet bij die instellingen (basisschool)
Hoe krijg ik het voorelkaar dat zij ook die programma's kunnen starten?

heb al in t register gekeken, en gevonden, maar die key staat onder current user. heb al geprobeert het in .DEFAULT te trappen en in local machine enzo, maar dat werkt niet...

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Misschien heb je hier wat aan ? Ik heb even gekeken en zag staan dat je een programma kunt forceren altijd in een bepaalde modus te draaien er word echter niets gezegd over users.

[ Voor 8% gewijzigd door Herby op 24-08-2005 15:21 ]

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien compatibiliteitsmodus gebruiken? Heel simpel:'maak een snelkoppeling naar het programma. Klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling en kies eigenschappen. Klik op het tabblad compatibility en selecteer daar het vinkje: 256 kleuren.

Over welk programma hebben we het? Misshcien is daarvoor nog wel een andere optie mogelijk. Ik haal de tweede set tags uit je topictitel nog even weg, die zijn natuurlijk nergens voor nodig :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-03 10:23
sanfranjake schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:21:
Misschien compatibiliteitsmodus gebruiken? Heel simpel:'maak een snelkoppeling naar het programma. Klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling en kies eigenschappen. Klik op het tabblad compatibility en selecteer daar het vinkje: 256 kleuren.

Over welk programma hebben we het? Misshcien is daarvoor nog wel een andere optie mogelijk. Ik haal de tweede set tags uit je topictitel nog even weg, die zijn natuurlijk nergens voor nodig :P
ehh... dude... ik geef in mn post al aan dat ik dat al gedaan heb, maar dat bij een andere user dan niet werkt!
en het zijn meerdere programma's

HerbyNL : ziet er interessant uit, gaat ik testen. tnx
bedankt alvast voor de hulp

[ Voor 10% gewijzigd door sharkzor op 24-08-2005 15:42 ]