Ik heb op mijn server een InstallPoint gemaakt met Office 2003 Professional. Met de Resource Kit voor Office 2003 heb ik een MST-bestand gemaakt. Vervolgens heb ik in een batchbestand het volgende commando gezet:
setup.exe TRANSFORMS="\\stampeisvr01\ClientApps\Office\STAMPEI.mst" /qb-
De locatie van het MST-bestand klopt, dat heb ik gechecked.
Als ik vervolgens op een werkstation het batchbestand aanroep, dan verschijnt de volgende melding:
"ga naar het configuratiescherm en configureer de systeemonderdelen"
Maar ik heb dus geen idee wat hiermee bedoeld wordt. Alle apparaten hebben hun drivers gekregen, en in het eventlog staat niks. Dan weet ik niet meer wat er met systeemonderdelen bedoeld wordt. Ook bij AddRemove Programs / Programma toevoegen staat niks (zoals wel eens is als je als group policy een pakket distribueerd...). Ik heb al de rechten gechecked, het account wat wil installeren heeft gewoon alle rechten op de share van het installpoint. Gezocht op Google: paar keer dezelfde vraag gezien, maar zonder antwoord....
setup.exe TRANSFORMS="\\stampeisvr01\ClientApps\Office\STAMPEI.mst" /qb-
De locatie van het MST-bestand klopt, dat heb ik gechecked.
Als ik vervolgens op een werkstation het batchbestand aanroep, dan verschijnt de volgende melding:
"ga naar het configuratiescherm en configureer de systeemonderdelen"
Maar ik heb dus geen idee wat hiermee bedoeld wordt. Alle apparaten hebben hun drivers gekregen, en in het eventlog staat niks. Dan weet ik niet meer wat er met systeemonderdelen bedoeld wordt. Ook bij AddRemove Programs / Programma toevoegen staat niks (zoals wel eens is als je als group policy een pakket distribueerd...). Ik heb al de rechten gechecked, het account wat wil installeren heeft gewoon alle rechten op de share van het installpoint. Gezocht op Google: paar keer dezelfde vraag gezien, maar zonder antwoord....
Met of zonder mayonaise?