Toon posts:

Webcam en muis conflict

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een logitech mx1000 muis en een logiteck quickcam communicate stx webcam.

Als ik mijn webcam gebruik loopt mijn muis en de webcam onregelmatig vast. De muis wordt niet meer herkend en de webcam doet niks meer. Zodra ze opnieuw ingeplugd worden werken ze weer.

Waar kan dit aan liggen dat beide apparaten niet meer herkend worden? Kan er een conflict optreden, omdat het beide Logitech apparatuur is?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Conflict vanwege logitech apparatuur zou kunnen, maar als ik een producent als logitech was zou ik er wel voor zorgen dat dat niet zou kunnen. We mogen het niet uitsluiten, maar een beetje onwaarschijnlijk is het wel.
Wat je zou kunnen proberen is 1 van de twee op een andere USB-poort te zetten. Als je wilt weten wat op welke poort zit, moet je even in je apparaatbeheer kijken en dan de weergave op "apparaten weergeven per verbinding" zetten. vervolgens kun je zien wat waaraan hangt, en het zou me in jouw geval niks verbazen als ze nu op dezelfe USB-host zitten :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
De apparaten zitten inderdaad beide op de zelfde host, helaas heb ik maar 1 host/hoofdhub op de pc dus ik kan het niet aansluiten op een ander punt.

Van beide apparaten heb ik de nieuwste drivers geinstallereerd.