Toon posts:

Stack mem dump in win2k!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Olaz,

Ik heb mijn pc'tje OC'ed een P II400@466 met 2 x 64 (100 mhz@133) en 1 x 128 (133).

Nu draai ik lekker snel met win2k OS'tje, probleem is als ik em wil Benchmarken... Dan hangt ie, laten we zeggen lekker mp3'z draaien en Photoshop draaien.. grote plaatjes openenen.

Maar ja dan hangt ie dus, memory stack dump, en laat een heerlijke grote file op me comp achter die ik niet kan deleten, 350 mb is dat ding.

En ja restarten dan doet ie het weer,
is dit gewoon een instabiele comp doordat de OC`ing, of is me win2k gewoon bagger?

Thanx in advance

Verwijderd

Misschien dat je geheugen die 133mhz niet zo lekker vind >:)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 00:57
7 van de 10 keer is een stackdump een geheugem probleem, de rest is je mb of je proc... maar check eerst het geheugen, alvorens verder te gaan..

wat doet ie in non oc mode ?
suc6

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
In NON - oc mode, dan doet ie het ook bagger, alleen heb ik die mem stack dump niet :)

• LAN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

LAN

Heb ik ook, als ik mijn dual p3 733 op 760 zet, krijg ik de meest wazige foutmeldingen waaronder vaak memory dumps.

Verwijderd

Topicstarter
Dan maar weer terug OC'en, damn, tering PII400 kun je echt werkelijk niet mee spelen!

• LAN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

LAN

Hela, nog even oppakken deze thread. Ik heb het probleem opgelost. M'n dual p3 733 draait nu stabiel op 810 mhz. :P Wat hebbik gedaan? Beetje in het bios zitten vogelen:

dram clock - HCLK_33M
Auto detect dimm/pci clk - disabled

Begint ie wel te zeuren dat de suggested dram snelheid 133 moet zijn, maar da maak nie uit (heb nu een 100 mhz module erbij gezet en hij heeft het nergens meer over).

btw. ik heb een msi 694d pro moederbord, daarbij is de geheugensnelheid zo-wie-zo al bagger.
Pagina: 1