IK zit met een raar probleem. Een oom van mij heeft een pc waarvan sommige pagina's uitzichzelf sluiten? Even een voorbeeld. Stel ik open www.google.nl en ik type online scanner en druk op zoeken dan sluit de pagina zichzelf. Ik dacht wellicht een virus erop dus ik wil Mcafee installeren. Zodra ik dit doe loopt het programma tot waar ik het land / taalkeuze moet aangeven en dan sluit het programma zich. Echter als ik b.v. firefox download en installeer dan werkt het wel
Ik heb dus sterk het vermoeden dat een virus / spyware dit veroorzaakt. Ik heb adaware gedraaid maar dit levert geen verbetering op.
Kan het mogelijk zijn dat een adware zo goed kan blokken en hoe krijg ik er toch een virusscanner op als ik niks kan installeren. Online scanner lukt dus niet. Ik wil nog wel proberen of het met norton anti virus lukt maar gezien mijn andere acties zal dat ook niet lukken.
Hebben jullie tips, thanks
Ik heb dus sterk het vermoeden dat een virus / spyware dit veroorzaakt. Ik heb adaware gedraaid maar dit levert geen verbetering op.
Kan het mogelijk zijn dat een adware zo goed kan blokken en hoe krijg ik er toch een virusscanner op als ik niks kan installeren. Online scanner lukt dus niet. Ik wil nog wel proberen of het met norton anti virus lukt maar gezien mijn andere acties zal dat ook niet lukken.
Hebben jullie tips, thanks