Mijn topic stond hier: Geen signaal (VGA) en die is gelockt, ik ga er vanuit omdat hij hier hoort ondanks dat ik denk dat het meer met mijn moederbord te maken heeft dan met de VGA.
Ik heb 2 reepjes Kingston 512 MB geheugen erin zitten en ik las dat dat problemen kan veroorzaken, dus heb ik er een reepje uitgehaald en alles blijft hetzelfde.
Ook heb ik het geprobeerd zonder mijn geluidskaart.
Nu, enig idee waarom ik geen signaal krijg?
P.S. Als dit topic gelockt wordt, mag ik dan weten waarom?
Ik ben er na wat research ook achter gekomen dat hij niet piept bij het aanzetten (ja dat viel me meteen op, ik ben er achter gekomen dat hij dat wél zou moeten doen).Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:54:
Lo,
Ik heb mijn moederbord en de andere spullen allemaal binnen, dus 'k ben begonnen met aansluiten. Alles ging prima, ging prima.
Mijn moederbord is een Asus K8S-MX met VGA onboard, daar plugde ik dus mijn monitor in. Geen signaal. Ik zocht op het forum en vond dat ik het moest aanzetten, met een gewone VGA kaartRaar, maar goed, ik deed het. Ik leende een VGA kaart en prikte 'm in m'n PC.
Raad eens? Geen signaal.
Het gaat hier om een nVidea kaart, ik weet niet precies welke, een nog niet al te oud ding (een jaar ongeveer) met 128 MB geheugen.
Iemand enig idee waarom ik geen signaal krijg?
Ik heb 2 reepjes Kingston 512 MB geheugen erin zitten en ik las dat dat problemen kan veroorzaken, dus heb ik er een reepje uitgehaald en alles blijft hetzelfde.
Ook heb ik het geprobeerd zonder mijn geluidskaart.
Nu, enig idee waarom ik geen signaal krijg?
P.S. Als dit topic gelockt wordt, mag ik dan weten waarom?