Toon posts:

registry settings aanpassen

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Iemand enig idee waar ik handmatig in de registry "openen met" voor bestandstypen kan wijzigen. Die ik dus terug vind onder verkenner - extra - mapopties en dan tabblad bestandstypen.

Het gaat me in dit geval om bestanden te openen met acrobat reader op een pc van een gebruiker diens pc gelocked is. Ik kan dus niet met Dameware onder haar account werken.

Dit kan toch in de registry aangepast worden?

Iemand enig idee?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat dacht je van HKEY_ROOT? Even een beetje zoeken, en je hebt zo wat gevonden. Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens door, want dat stukje zelfwerkzaamheid hoort er wel bij hier op GoT. Vermeld altijd wat je allemaal al hebt geprobeerd, gezocht en gevonden. In de Windows Operating Systems - Policy had je kunnen lezen dat we hier in Windows Operating Systems je OS in de titel zien. Dat zie ik helemaal niet terug, dus vermeld dat ook nog even :)
In dit geval: wacht even tot die collega terug ius, die pc is niet voor de grap gelockt, en als je rechten hebt die superieur zijn aan de hare (administrator) kan je dat persoon gewoon geforceerd uitloggen. Kortom , ik zie het probleem niet, en op GoT helpen we niet mee met het omzeilen van beveiliging.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.