Eve char: Warock <TEST>

Gefeli Niesje, en veel succes met het in de hand houden van het zwarte tuig
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Feli Niesje!
{signature}
Proost feli niesje
de echte moderator uit!
[ Voor 18% gewijzigd door ThunderNet op 24-08-2005 13:16 ]
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Feli en veel succes!
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Anyway: zo kort op het forum aanwezig en nu al mod: dat is een prestatie. Gefeliciteerd dus!
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
-1 voorspelbaar
[/]
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
onbekende naam voor mij maar als ze je tot modje bevorderen dan zal je wel goed zijn
Welkom niesje!
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
ik dacht dat jij je a61'ers wel kendeOsiris schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:41:
Onbekende usermod in een onbekend forum, maar desalwelteplus succes gewenst hoor

Ja, wie kent ze nou nietsanfranjake schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:30:
[...]
ik dacht dat jij je a61'ers wel kende

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Tis alleen al beter dat we nieuwe modjes feliciteren omdat er nieuwe onderwerpen bijkomen, dan een tijdje terug waar de ene mod na de andere de handdoek in de ring gooideThunderNet schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:15:
\o/ De modjes komen uit de lucht vallen \o/
Proost feli niesje
de echte moderator uit!
Riemer schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:51:
Feli Niesje , en gefeliciteerd met je downgrade van je vrije tijd
[ Voor 20% gewijzigd door Cardinal op 24-08-2005 14:41 ]
En alle andere modjes, have fun
[ Voor 11% gewijzigd door KingCrash op 24-08-2005 14:50 ]
Angry Rabbit
Moet zeggen dat de naam mij ook helemaal niet bekend voorkomtsanfranjake schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:30:
[...]
Zeg Niesje, heb jij je wel netjes voorgesteld als nieuweling?
Kleine zonnepaneleninstallateur
Slechts het bovenste stukje:sanfranjake schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:30:
[...]

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Verwijderd
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2005 15:49 ]
HK kon hij al even in hoorThunderNet schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:10:
Idd, ga je o.a. hier eens melden: HK-nieuwelingen hier melden!
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:46:
Gefeliciteerd, succesOrganisatiediagram in de faq ziet er ook goed uit (stille hint
).
Yup, zo zijn er nog wat andere plaatsen ook (zoals de OFF policy zelf) maar die hebben even geen prioriteit imho. Komt beetje bij beetje wel

Oeh en ook hier: welkom bij de club
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Maar daar had ie zich nog niet gemeldF_J_K schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:35:
[...]
HK kon hij al even in hoor
[...]
offtopic:
Yup, zo zijn er nog wat andere plaatsen ook (zoals de OFF policy zelf) maar die hebben even geen prioriteit imho. Komt beetje bij beetje wel
Oeh en ook hier: welkom bij de club
Felii!!
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Niesje schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:55:
Wel 26 posts in de HK en nog vinden ze het niet genoeg.
Nu je moderator bent heb je ook area61 access, kom je je daar ook even voorstellen
Niesje: ik had het niet over de HK
[ Voor 10% gewijzigd door aReaRe op 24-08-2005 17:27 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
lezen riemer, lezen
riemer: ik ook niet
[ Voor 34% gewijzigd door Lustucru op 24-08-2005 18:05 ]
O natuurlijk, geen probleem, dat wordt Niesje.
Al zijn ze hier allebei nog betrekkelijk kort,
Denk ik dat het daarom een goed team wordt.
Ook voor jouw, succes en veel plezier,
Dat je nog lang mag modden hier.
Je postcount, die nu nog is wat laag,
Zal gaan stijgen, heel gestaag.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Succes
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
feli toch
You don't need eyes to see, you need vision
en pas op voor die enge HGA van je!
[ Voor 56% gewijzigd door G33rt op 24-08-2005 18:53 ]
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Ja, en ik heb ook een veel lager userid... nou jonge jonge, dat is echt boeiend

Opvallend, maar ach... de crew zal niet zomaar iemand aannemen als moderator
C:\>_
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
? Wim == mannetje.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:29:
[...]
Als ze goed is ga ik daar niet om malen
{signature}
Ja manVinnie schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 19:54:
[...]
Ja, en ik heb ook een veel lager userid... nou jonge jonge, dat is echt boeiend

Ik zei het alleen maar omdat het me opviel
Zonder twijfel zal Niesje een goede mod zijn..
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Ok, ok.. is al goed johkrvabo schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:50:
Ja manecht man
boeiend
Ik zei het alleen maar omdat het me opviel
C:\>_
eerst zien dan gelovenkrvabo schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:50:
[...]

mjah

sry... had je niks te modden, het spijt me!

Dat heeft ie al lang gedaan.Riemer schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:58:
[...]
offtopic:
Nu je moderator bent heb je ook area61 access, kom je je daar ook even voorstellen
Feli Niesje!
Ik kom sowieso niet veel in Software forums en geloof niet dat ik ooit binnen OFF gekeken heb, maar desondanks toch succes met het in bedwang houden van de users daar.
Ja ik dacht ook altijd dat je automatisch mod werd bij 10k posts?

Maar ik weet zeker dat zijn postcount nu wat harder gaat stijgen.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Mja. We zullen het wel zien: als er binnenkort een topic verschijnt over het moderatieniveau in OFF dan weet je wel hoe laat het is
Overigens: nu er een aparte mod is aangesteld voor OFF suggereert dat dit forum nu ook serieus wordt genomen en dat het een blijvertje is
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini