advies gevraagd: 180 belminuten p maand te weinig wat nu?

Pagina: 1
Acties:

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik heb een debitel vodafone abo met 150 minuten + 30 gratis = 180 minuten p maand. De afgelopen 2 maanden heb ik 2 rekeningen gehad van resp. 75 € en 95€ !! behoorlijk arelaxt dus. Hiervoor liep ik stage en nu niet meer, het is dus een blijvend iets waarschijnlijk. Vorig jaar had ik 300 minuten en gebruikte deze meestal voor zeg 280 minuten.

ohja mijn debitel abo is voor 2 jaar en is maart 2005 afgesloten.

opties:

- debitel abo vergroten (nadeel ik krijg geen korting, telefoon whatever, verder geen kosten aan verbonden)

- 2e abo met bv alleen een simkaart (voor mijn 2e telefoon bv, vraag is of dit handig is. ik heb een Qtek 9090 en een samsung a800. Ik weet niet of het in praktijk handig is om 2 telefoons te hebben, lijkt me eerlijk gezegd niet. Enige voordeel dat ik kan bedenken is dat ik bv een t-mobile abo kan nemen, want ik heb ergens gelezen dat GPRS via t-mobile erg goedkoop is (via debitel-vodafone dus niet)

- skype out gaan gebruiken voor vaste nummers (10 euro voor ong. 10 uur bellen, geen abo kosten ed).

Misschien hebben jullie nog tips?

ik wil eigenlijk GPRS dus ook gaan gebruiken op mijn QTEK, maar het is nu nog te duur.

• Tennisbal
kick???

Verwijderd

Je kunt toch gewoon upgraden naar een hoger abo?

• Tennisbal
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:50:
Je kunt toch gewoon upgraden naar een hoger abo?
is het niet handiger om ergens goedkoop zo'n simkaartje te regelen?

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
tennisbal schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:55:
[...]

is het niet handiger om ergens goedkoop zo'n simkaartje te regelen?
nee, 2 telefoons met 2 sims is kut, dan heb je iedere keer de verkeerde bij, raak je het sim kaartje kwijt of moeten mensen 2 keer bellen om je te pakken te krijgen.
Je kan je ook eens afvragen waarom je zoveel belt.. als het zakelijk is, vraag je je baas om vergeoding. Is het prive, pak dan eens wat vaker de fiets/auto/trein om bij mensen langs te gaan...

anyway, als je ze echt nodig hebt, zou ik gewoon je abo opwaarderen naar een zwaarder iets.

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

nee, 2 telefoons met 2 sims is kut, dan heb je iedere keer de verkeerde bij, raak je het sim kaartje kwijt of moeten mensen 2 keer bellen om je te pakken te krijgen.
Ja inderdaad.

Maareh tennisbal dat is toch iets wat je jezelf kan bedenken? hoe moeten wij nou voor jou beslissen wat jij relaxed vinst.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:32

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Gewoon minder bellen is natuurlijk ook een optie? Of zo'n 5 euro p/m 300 minuten abo scoren.

• Tennisbal
waarom hier neerzetten? omdat er aardig wat keuzes zijn en ik dus geinteresseerd ben ik ervaringen ed

• Tennisbal
ik communiceer trouwens al veel via mail/msn etc.
Pagina: 1