Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
ik kon na 7 dagen bellen.
It ain't stupid if it works!
DJTimo schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:56:
Ja. Bij het aanvragen kon ik aangeven na hoeveel werkdagen ik de oplevering wilde hebben met een minimale looptijd van 5 werkdagen. Je kunt dus min of meer bepalen op welke dag de KPN monteur bij je langs moet komen, als er maar minimaal 5 werkdagen verstreken zijn sinds het aanvragen ervan. In jouw geval heb je ongeveer een periode van 2 weken de tijd, dus het lijkt erop dat je dat wel gaat halen.
http://specs.tweak.to/12504
Verwijderd
Y'24
Je kan gelijk op dat nummer Demon aanvragen omdat ze de aanvraag sowieso 7 dagen stil laten liggen voor annuleringsperiode
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Een demon medewerker mailde me dat er wel een lijn actief moet zijn;bjck schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:50:
Je kan gelijk op dat nummer Demon aanvragen omdat ze de aanvraag sowieso 7 dagen stil laten liggen voor annuleringsperiode
Beste mijnheer,
Dank u voor uw e-mail aan Demon.
De lijn moet in gebruik zijn.
Wij hopen u voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Voor de zekerheid vraag je dag later aan dan je bevestiging hebt gekregen van opleverdatum van KPN.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Als het om geldbesparing te doen is, de kosten zijn dacht ik € 75,=. Er is trouwens nóg een ISDN-abo wat ietsjes goedkoper is.RvV schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:35:
En weet iemand toevallig ook hoe lang het zou duren om een bestaande ISDN lijn om te zetten naar analoog? Vroeger zou dit nogal lastig zijn, ik weet niet of dit tegenwoordig ook nog is?
ARME AOW’er
Klopt, ISDN-1Guardian Angel schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:10:
[...]
Als het om geldbesparing te doen is, de kosten zijn dacht ik € 75,=. Er is trouwens nóg een ISDN-abo wat ietsjes goedkoper is.
Dat is in feite een gewone telefoonlijn, met een digitale aansluiting (dus nog maar 1 lijn naar buiten)
Dat is erg snel aan te passen.
Je hebt bij Demon een 7-dagen afkoelperiode voordat ze ook maar iets gaan doen met je aanvraag. Je zou dus eigenlijk zodra je weet wat je nummer is, Demon aan kunnen vragen.
Vaak is het aansluiten van je Telefoon een kwestie van een instelling in de centrale, maar de monteur komt in feite even langs om te zien of alles naar behoren werkt enzo en eventueel wat kleine dingen aan te passen.
Op mijn werk was de monteur zo'n 2 dagen bezig om de boel aan te sluiten omdat in dat pand helemaal niet meer duidelijk was welke bundel kabels waar uit kwam, maar dat is in woonhuizen niet zo'n probleem.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Bedankt. Daar kan ik wat mee. Ook TD-er bedankt.bjck schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:09:
Omdat misschien in verleden teveel aanvragen hierdoor zijn afgewezen en ze dan vragen krijgen van die mensen. Opzich als je 't strak pland en weet wat de opleverdatum van je lijn is en nummer en dat is <7 werkdagen weg kan je aanvragen.
Voor de zekerheid vraag je dag later aan dan je bevestiging hebt gekregen van opleverdatum van KPN.
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:32:
Enige wat ze moeten doen is een 0 in een 1 zetten in een of ander systeem, kabels liggen er al (vrijwel altijd bij nieuwbouw van huis)
Beetje onzin, er komt wel iets meer bij kijken dan even een bitje omzetten.
Maar iig duurd het vanaf de aanvraag min 5 werkdagen, de lijn wordt dan zegmaar softwarematig geschakeld. Je kan dan zelf vanaf de ISRA je telefoon oid aansluiten.
Wil je dat een monteur het voor je doet dan zit je aan de 10 werkdagen minimaal.
Verwijderd
In principe komt dat "softwarematig inschakelen" hier wel op neerVerwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:33:
[...]
offtopic:
Beetje onzin, er komt wel iets meer bij kijken dan even een bitje omzetten.
Maar iig duurd het vanaf de aanvraag min 5 werkdagen, de lijn wordt dan zegmaar softwarematig geschakeld. Je kan dan zelf vanaf de ISRA je telefoon oid aansluiten.
Wil je dat een monteur het voor je doet dan zit je aan de 10 werkdagen minimaal.
Het eigenlijk wel een beetje offtopic maar goed.Guardian Angel schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:10:
[...]
Als het om geldbesparing te doen is, de kosten zijn dacht ik € 75,=. Er is trouwens nóg een ISDN-abo wat ietsjes goedkoper is.
Y'24
Verwijderd
Uiteindelijk het laatste stapje wil ja, maar een operatie is ook niet gedaan met enkel de laatste hechtingVerwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:38:
[...]
In principe komt dat "softwarematig inschakelen" hier wel op neer
Veel meer dan zo'n 32 kbit zal dat niet schelen. (832 kbit om 864 a 896 kbit voor resp ISDN en analoog, met de ZyXEL modems)RvV schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:47:
[...]
Het eigenlijk wel een beetje offtopic maar goed.Het gaat er mij eigenlijk om dat ik geen ISDN meer nodig heb sinds ik ADSL heb. Nu haal ik met mijn speedtouch 510 een maximale snelheid van +- 5500/900kbit/s met een fast abonnement. Nu schijnt het zo te zijn dat je met een analoge verbinding een hogere snelheid kunt halen ook met name in je upload snelheid omdat ISDN een gedeelte van deze upload zou gebruiken?
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)