Toon posts:

Synchroniseren van outlook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De situatie is als volgt: er zijn 2 'vaste' pc's 1 laptop en 1 HP handheld. Nu moet alles gesynchroniseerd kunnen worden middels outlook. Er zijn twee versies van outlook, xp en 2003. Nu is er een hoop te vinden over synchronisatie maar heeft er iemand ervaring met zo'n situatie?
OSA Sync is een van de gevonden oplossingen maar dat gaat in pricipe wel uit van een netwerk. Dat is hier niet helemaal het geval. De twee vaste pc's zullen via i'net gesynct moeten worden. De laptop en handheld maken gebruik van bluetooth.
Weet iemand een progje wat met al deze eisen en beperkingen overweg kan?

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
Yep, dat bestaat. Het programmaatje heet Microsoft Exchange en vereist inderdaad een netwerk èn zelfs een server.

Verwijderd

Topicstarter
Het bestaat dus niet :P want er is geen sprake van een netwerk. Althans i.e.g. niet voor de 2 vaste pc's.

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
Dan heb je komend weekend nog iets te doen zeg maar,.,,, :7

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je dan zelf allemaal al gevonden en geprobeerd? Ik zie namelijk dat je vermeldt wat te hebben geprobeerd. Waarmee lukte het zoal niet? En tja als je dit wilt doen denk ik dat je het beste gewoon de berichten middels "kopie op server achterlaten" zou kunnen binnenhalen. Dan heb je dit iig al afgevangen voor Outlook.

Mocht je dit met een .pst gaan doen, houd er dan rekening mee dat Outlook vanaf 2003 een andere indeling van het pst-bestand gebruikt.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters