[Studio 9] Kan video niet opslaan nadat hij bewerkt is

Pagina: 1
Acties:

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 12:30
Nou, de titel zegt al heel wat eigenlijk :)

Ik heb gisteren pinnacle studio 9 gekocht, en ik heb deze vanmorgen geinstalleerd. Ging allemaal perfect. Ik wou het programma gelijk opstarten nadat ik geinstalleerd had, maar dat ging niet. Dus heb ik hem alsnog geherstart, en daarna de laatste versieupdate geinstalleerd van het internet. Nu start het programma wel op, dus ik dacht dat het nu wel goed zou gaan.

Ik heb toen de avi ingeladen die ik wou bewerken. Dat ging ook allemaal goed, en er werden meteen hoofdstukjes gemaakt. Het eerste vreemde probleem wat ik toen kreeg was dat ik geen preview van het filmpje kon zien rechtsbovenin. Ik druk op play, maar er gebeurd neits. Nou ja, ik kan daar wel mee leven, hoewel ik het nog steeds vreemd vond.

Nou, ik was uitgebewerkt (ouch, wat een rotwoord), en toen wou ik van de video een MPEG maken. Zo gezegd, zo gedaan, maar toen zei pinnacle op een gegeven moment:

"Gedurende het renderen van dit bestand is een fout opgetreden".

Welke fout wordt er niet bijgezegd, dus dat maakt het allemaal een stuk lastiger.

Ik dus proberen of het met AVI wel wil, maar daar krijg ik dezelfde fout.

Nu mijn vraag:

Ben ik iets vergeten in te stellen, moet ik een paar codecs installeren, of moet ik het probleem ergens anders zoeken?

Mijn PC Configuratie staat in mijn sig :)

Alvast dank voor alle antwoorden!!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 12:30
Helemaal niemand???? :'( :'( :'(

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.