[XP] Offline bestanden kunnen niet gesynchoniseerd worden*

Pagina: 1
Acties:

• kevinvs
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-03 20:15

kevinvs

Iedereen: BEDANKT!

Topicstarter
Ik probeer mijn laptop met een share te synchoniseren op een Win2k3 server. Gedeeltelijk gaat dit goed, maar bij een aantal bestanden niet.

Nu is mijn vraag, worden er een aantal harde eisen gesteld aan de off-line beschikbare bestanden?
Bv. een maximale grote van, alleen met een bepaalde extensie.

Deze vraag lijkt veel op: http://gathering.tweakers...///off%2Cline%2Cbestanden waarin te lezen valt dat bv. PST bestanden niet gesynchoniseerd kunnen worden, maar is dit ook zo met bv. MDB, MPG, AVI, ISO enz?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Als het niet goed gaat kunnen we er natuurlijk niks over zeggen zolang jij niet aangeeft WAT er fout gaat. Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd, wat lukte er niet aan, waar loop je nog tegenaan?
en wat probeer je te syncen... Misschien kan je via http://www.microsoft.com/...us/whatsnew_filefold.mspx nog wat info vinden :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
klopt, de meeste database formaten worden geblokt.

Kune je overigens met een group policy of registry aanpassing ongedaan maken.

Voor group policy:

Computer Configuration\Administrative Templates\Network\Offline Files

Haal uitzonderingen weg bij Files not cached

Voor registry:

Maak aanpassing in group policy en zoek op resultaat in register ;-)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Vraag is natuurlijk of het slim is om databases te gaan cachen, aangezien je dan waarschijnlijk rare versieverschillen krijgt. Dat lijkt me niet echt fijn voor dataconsistentie. Het is natuurlijk een heel ander verhaal, maar toch wel belangrijk om in een overweging dit aan te passen mee te nemen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters