Toon posts:

Draadloos netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is een router aan te sluiten op de lifebox en dan een draadloosnetwerk aan te sluiten?

Volgens de helpdesk moet je dan voor iedere pc een draadloos setje huren à € 2,95 per maand. Kan ik mijn router via een ethernetkabel op de lifebox aansluiten en dan 3 pc's draadloos daarop aansluiten?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ja dat kan

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
Hey, bedankt. Ze smeren je bij wanadoo dus gewoon 3 setjes voor draadloos netwerk aan terwijl dat niet nodig is? :(

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Denk niet dat het aansmeren is. Zal vermoedelijk datgene zijn wat wannadoo ondersteund.

Je verkoopt een bepaald product met eventuele accesoires, dan ga je toch niet zeggen oh ja bij dat product van ons kan je beter een router aansluiten(die wij niet ondersteunen) want op die manier bent u goedkooper uit.

Is gewoon verkoop van ondersteunde zaken.

[ Voor 1% gewijzigd door freggell op 24-08-2005 11:51 . Reden: typo's ]

Verwijderd

Topicstarter
freggell schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 11:41:
Denk niet dat het aansmeren is. Zal vermoedelijk datgene zijn wat wannadoo ondersteund.

Je verkoopt een bepaald product met eventuele accesoires, dan ga je toch niet zeggen oh ja bij dat product van ons kan je beter een router aansluiten(die wij niet ondersteunen) want op die manier bent u goedkooper uit.

Is gewoon verkoop van ondersteunde zaken.
Hm, ok, kan ik mee leven hoor.

Ga toch proberen het met m'n eigen router te doen.