Photoshop window openen op dual screen

Pagina: 1
Acties:

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
Hey!

Kzit nu op mijn werk achter een mac met osX er op, heb dual screen en een klein probleempje.. telkens als ik in photoshop, ill of andere programma's op nieuw klik en een nieuw bestand open opent het venster op het kleine scherm achter al mijn icoontjes..

is het mogelijk om (net als in windows) het nieuwe scherm op mn grote "werk scherm" te laten openen, zonder dat ik het zelf met de hand onder mijn iconenlijst en werk venstertjes uit hoef te vissen?!

www.vdzande.com

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:14
Welk scherm is je primare monitor? Hier hebben we namelijk geen enkel probleem met dual monitoren setup's en photoshop :).

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
ben echt n00b op een Mac, dus schaam me voor de volgende vraag... hoe kan ik mijn scherm primair maken?! zie iig ook nergens fatsoenlijke instellingen staan..

www.vdzande.com

Verwijderd

Systeemvoorkeuren->Beeldscherm->rangschikking. Je kunt de witte balk in dit menu verschuiven, waardoor je ook je prima scherm kunt wijzigen.

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

en het scherm met de witte balk is dus je primaire scherm. :Y)

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:14
helaas is dat het probleem niet ;)

ik heb hetzelfde probleem gehad, wat jij waarschijnlijk gedaan hebt is een image op je 2e scherm slepen en die daar hebben gesloten, photoshop zal dan de volgende images ook op dat scherm openen. sleep een image naar je primaire monitor en sluit hem daar en het zou opgelost moeten zijn :)
Pagina: 1