Toon posts:

[Frontpage] tekstvakken onder mekaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een beginnende frontpage gebruiker.
Ik heb me via wat handleidingen wegwijs gemaakt.
Nu ben ik een formulier aan het maken met verschillende tekstvakken.
biijv.
naam [tekstvak]
adres [tekstvak]
Echter deze tekstvakken staan niet recht onder mekaar. Ik krijg het met geen mogelijkheid geregeld.
Niet met tabs, niet met spaties. Ik kan alles wel in een tabel zetten, maar lijkt me overbodig, toch?!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dat klopt ;)

Hoe maak je je formulier: via design of daadwerkelijk HTML?

Als je in HTML-modus werkt:
Ik weet niet in hoeverre frontpage dat ondersteund, maar je zou eens kunnen kijken of je voor de labels van je formulier het HTML-element <label> kan gebruiken. Deze kan je door middel van Cascading StyleSheets (CSS) voorzien van een fixed breedte :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe gewoon: invoegen, formulier, tekstvak.
Ik heb geen ervaring/kennis van HTML.

• mtak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Als je niet te moeilijk wilt doen en je site er toch netjes uit wil laten zien zou ik toch voor tabellen gaan, als je wel moeilijk wilt doen en een elite site wilt moet je voor CSS gaan.

Verwijderd

Topicstarter
OK, dan worden het tabellen. Ik kan echter niet de tabel onzichtbaar maken. In andere MS programms's gaat die door 'geen randen te selecteren'.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 11:04:
OK, dan worden het tabellen. Ik kan echter niet de tabel onzichtbaar maken. In andere MS programms's gaat die door 'geen randen te selecteren'.
Properties van je tabel openen en border op 0 of none zetten.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
OK, thanx.
Pagina: 1