Sinds kort heb ik twee problemen. Dat mijn beeld af en toe weg valt, computer lijkt te gaan hangen en daarna valt het beeld een paar seconden weg (de tijd lijkt te wisselen). Ook na een tijdje als ik mijn pc aan heb staan en mp3 afspeel is het na een uur of wat dat mijn geluid opeens lijkt te hangen. Met mijn geluidskaart heb ik nog nooit problemen gehad.
specs:
voeding is 300watt
(1 dvd brander / 1 dvd lezer / 1 HD / Floppy)
Amd Athlon 2200+
XFX 5700 LE
Creative soundblaster 64bit
WinXP (meerdere versies erop gehad)
lan onboard enzo
waar ik zelf aan dacht dat het was dat er hitte problemen waren (gaat hardware nog weleens opeens rare dingen doen). Maar met extra case fans en zelfs met kap open heb ik dezelfde problemen, en ik mag aannemen dat er dan voldoende koeling is. En voeding van 300watt ... is toch zat ...
Ik vind het echt heel raar, en om zomaar mijn videokaart te gaan vervangen is ook al wat, hij is snel zat voor mij
specs:
voeding is 300watt
(1 dvd brander / 1 dvd lezer / 1 HD / Floppy)
Amd Athlon 2200+
XFX 5700 LE
Creative soundblaster 64bit
WinXP (meerdere versies erop gehad)
lan onboard enzo
waar ik zelf aan dacht dat het was dat er hitte problemen waren (gaat hardware nog weleens opeens rare dingen doen). Maar met extra case fans en zelfs met kap open heb ik dezelfde problemen, en ik mag aannemen dat er dan voldoende koeling is. En voeding van 300watt ... is toch zat ...
Ik vind het echt heel raar, en om zomaar mijn videokaart te gaan vervangen is ook al wat, hij is snel zat voor mij