[XP] Na laatste updates last van mshtml.dll

Pagina: 1
Acties:

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-03 16:01
na de bouwvak heb ik de computers op het werk geupdate. er werden 8 updates geinstalleerd.
op 1 ervan ( toevallig die van mij) heb ik nu een probleem met mshtml 6.0.2900.etc.

IE crashed bij het openen van sommige paginas in een nieuw venster ( oa op got heb ik hier last van)
in outlook kan ik geen paginas met html opmaak meer printen
als ik op het bureaublad op F1 druk voor het helpscherm, komt er geen inhoud.

allemaal ... heeft een fout veroorzaakt in mshtml.

ik heb toen ms antispyware verwijderd, en het probleem met IE was opgelost, echter het printen probleem en het helpscherm probleem ontdekte ik toen pas ( was ik net blij dat het opgelost was.. niet dus.)

dus ik heb toen maar de updates verwijderd, en toen was alles weer in orde.

ik vandaag eens ms antispyware geupgrade, en de volgende dag de updates nog eens geinstalleerd.

op de newsgroups van microsoft is er ook iemand met dit probleem, maar er is nog geen opossing( hij maakt ook alleen melding van het probleem met IE

heeft iemand een idee wat er mis is, en hoe ik nu dit probleem kan oplossen?
voortaan geen updates meer instaleren lijkt me geen oplossing.

de andere pc's hebben hier totaal geen last van.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Installeer anders IE/OE eens opnieuw via: Start > Uitvoeren >
rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-03 16:01
hmm .. met die regel installeer je IE eN OE >? OE gebruiken we niet btw, maar wel Outlook 2003
moet ik daarna nog weer de updates erover heen doen? wordt dat automatisch weer gedetecteerd?

ik vindt het wel raar, want deze pc staat hier nog maar net een maand of 2, en alle andere 11 pc's hebben geen last van dit "probleem"
je zou dus zeggen dat de instalatie bijna onmogelijk nu al in de soep gedraaid kan zijn ( er staat min of meer dezelfde software op al de andere pc's en er zijn nooit problemen geweest met het installeren..