Toon posts:

Mijn Athlon wil het niet doen met Grand Prix 3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo guru's der guru's!

Ik heb een athlon systeempje(zie onder) en daar wil ik rete graag GP3 op simmen.
Maar met geen mogelijkheid wil alleen GP3 niet draaien op mijn athlon. Ik heb ook nog een PIII@500MHz en daar draait hij probleemloos op.
Op de Athlon heb ik alle nieuwste drivers geinstalleerd op een schone installatie. Ik heb zelfs een aparte primaire partitie gemaakt tbv GP3 met daarop alleen datgene geinstalleerd wat nodig is om GP3 met beeld geluid en netwerk te kunnen spelen. Niets helpt.
Dus als een van jullie iets weet of een flauw vermoeden heeft, graag want na een week zoeken heb ik het wel zo'n beetje gehad.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Kan dan aan die voeding liggen.

300 watt, zie dat je daarnaast(AMD) nog een vrij stroomvretende kaart hebt.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:29

Exirion

Gadgetfetisjist

Werken andere Direct3D spellen wel? Zoniet, dan is het waarschijnlijkt een AGP probleem.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
gp3 doet het bij mij wel op mijn athlon ( en hoe!! :P )
wat krijg je voor foutmelding, dit is een beetje vaag heh

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 januari 2001 12:35 schreef DinoPK het volgende:
gp3 doet het bij mij wel op mijn athlon ( en hoe!! :P )
wat krijg je voor foutmelding, dit is een beetje vaag heh
Wel GP3 start op tot in het menu, geen enkel probleem. maar zodra je de 3d engine aanspreekt hetzij door graphics calibratie of gewoon gaan spelen dan klapt hij eruit en zit je weer gewoon in windows.
Het probleem doet zich zowel voor in Win98Se als in Win ME. Tevens heb ik het geprobeerd door van de VIA 4 in 1 drivers ze 1 voor 1 te installeren of niet te installeren. DirectX 7, 7.0a en 8 geprobeerd.Nieuwste versies van liveware, ASUS 5.33a of Nvidia 6-3.1 of Nvidia 6-1.8. Niets hielp.
Al mijn andere spellen draaien probleemloos: Colin MacRae 2.0, Shogun, Quake3 Arena, Deus Ex, Swat3, R6 Covert ops essentials.
Allemaal geen probleem, alleen GP3 niet, met of zonder upgrade.