Quicktime player wil lege disks cardreader openen

Pagina: 1
Acties:

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:47

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Topicstarter
Elke keer als een file die met Quicktime is geassocieerd wordt afgespeeld, kijkt hij op werkelijk alle removable disks die ik heb (cardreader zonder kaartjes erin).
Is dit ergens te voorkomen met een simpele instelling?
Bij elke disk krijg je een dialoog met cancel, retry en continue, om erg moe van te worden :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW Atlantic Ex V3 200l coil. Gasloos 8-2016, 8620Wp, Panasonic J 7kW radiatoren, 48,2kWh BE manual

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
In de preferences van Quicktime heb je dan waarschijnlijk iets van "scan all drives at startup" aan staan ofzo. Ik heb zelf geen Quicktime draaien op deze pc dus kan de exacte setting ff niet checken :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:47

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Topicstarter
sanfranjake schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:09:
In de preferences van Quicktime heb je dan waarschijnlijk iets van "scan all drives at startup" aan staan ofzo. Ik heb zelf geen Quicktime draaien op deze pc dus kan de exacte setting ff niet checken :P
Die instelling kan ik nergens vinden, ik heb dit bij elke versie van QT, kennelijk neemt ie de oude instellingen over :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW Atlantic Ex V3 200l coil. Gasloos 8-2016, 8620Wp, Panasonic J 7kW radiatoren, 48,2kWh BE manual