Afgelopen donderdag was het uitermate mooi weer en bovendien had ik die dag ook nog vrij!! Wat een vreugde, op de fiets en hop rondtoeren maar. Het resultaat van het tochtje: Zelhem-Veldhoek-Ruurlo-Hengelo-Linde-Vorden.
1. Uitzicht langs de voormalige (heeeel voormalig) spoorbaan Doetinchem-Zelhem-Ruurlo

2. Boerderijtje in het Wolfersveen

3. Het was mooi weer, dus hop, de boeren aan het hooien

4. Mooi oud schuurtje

5. Mijn eerste rustplek, 't Sikkelder, ergens vlakbij Ruurlo

6. Nog een oud schuurtje

7. Een flink stuk verder op de route, een boerderijtje vlakbij buurtschapt Linde

8. En natuurlijk de Lindense molen

9. Je moeten je ogen op en langs de weg houden, om niets van het moois te missen

10.

Naast de kleurige platen ook nog wat zwart-wit. Er waren er een aantal bij die het erg goed stonden, tenminste in mijn ogen.
11.

12.

13. Eén van de vele kastelen in Vorden, ben de naam ff kwijt, maar dat mag de pret niet drukken!

14. Een nog een hele mooie boom

Foto's zijn gemaakt met mijn Nikon D70 + kitlens 18-70 + Sigma 70-300 APO DG. Commentaar en kritiek altijd welkom natuurlijk.
1. Uitzicht langs de voormalige (heeeel voormalig) spoorbaan Doetinchem-Zelhem-Ruurlo

2. Boerderijtje in het Wolfersveen

3. Het was mooi weer, dus hop, de boeren aan het hooien

4. Mooi oud schuurtje

5. Mijn eerste rustplek, 't Sikkelder, ergens vlakbij Ruurlo

6. Nog een oud schuurtje

7. Een flink stuk verder op de route, een boerderijtje vlakbij buurtschapt Linde

8. En natuurlijk de Lindense molen

9. Je moeten je ogen op en langs de weg houden, om niets van het moois te missen

10.

Naast de kleurige platen ook nog wat zwart-wit. Er waren er een aantal bij die het erg goed stonden, tenminste in mijn ogen.
11.

12.

13. Eén van de vele kastelen in Vorden, ben de naam ff kwijt, maar dat mag de pret niet drukken!

14. Een nog een hele mooie boom

Foto's zijn gemaakt met mijn Nikon D70 + kitlens 18-70 + Sigma 70-300 APO DG. Commentaar en kritiek altijd welkom natuurlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door wolly_a op 08-05-2006 09:14 ]