Nee. Input is
nooit te vertrouwen, dus smijt je alles weg waarvan je zeker weet dat het er niet thuishoort. Voor een naam is dat puur karakters - cijfers, leestekens, underscores, ampersands - hoort er allemaal niet in, dus weg er mee. Voor een e-mail adres zijn dat letters, cijfers, underscores, welgeteld 1 enkele apestaart en een aantal punten groter dan nul. De rest moet er uit.
Stripslashes zorgt er alleen voor dat input die automagisch voorzien wordt van slashes (dus wat betreft single en double quotes) er van ontdaan wordt. Dat is bij lange na nog niet genoeg met wat je er allemaal in zou
kunnen mikken.
Of maar ik hier een denkfout?
Ik denk dat je het misschien iets te rozig in ziet (wie zou er nou een guestbook mollen?). Misschien ben ikzelf te paranoide

.
(wannabe mod-modus)
Ken uw afkortingen; je hebt je site gewoon in HTML gemaakt, en de opmaak is dmv CSS geregeld.
Ik hoef enkel nog een guestbook te zetten. Ik bedoel daarmee iets dat geïntegreerd is in de site.
Waarmee je bedoelt dat de opmaak er net zo uit ziet als de rest. De code boeit namelijk niet.
Geen venstertje met reclame van een andere site of een link van de site waar de script of code komt. Snap je?
Als je die code kunt kopieren van een bestaande site, dan is het alleen beleefdheid die je zachtjes dwingt om credits aan de originele ontwerper te geven. Wil je dat niet, dan moet je zelf aan de slag.
[
Voor 30% gewijzigd door
Yoozer op 24-08-2005 12:31
]