Toon posts:

unmountable boot volume

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het opstarten van mijn laptop kreeg ik een blue screen met de melding unmountable boot volume. ik aan het googlen en een oplossing gevonden. chkdsk /p maar tijdens het het draaien van dat programma om het opstartdeel te herstellen is mijn harde schrijf beangstigend aan het tikken. weet iemand wat dit beteken en of ik aan deze oplossing goed doe?

Verwijderd

Topicstarter
de controle blijft op 25% steken en het toppie tikt als een ouderwetse klok!!!!!!

Zou iemand mij please opweg kunnen helpen...dit is voor mij een heel nieuw probleem en ik zou niet weten wat er mee aan de hand is!!!!!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kijk eens in Windows XP en 2000 BSOD guide en zoek eens met die melding op google. Het tikken van de harde schijf zegt mij: meteen backuppen dat ding voor je verder gaat! Zie PMG FAQ.
Daar je hier toch wel heel veel info over had kunnen vinden met een simpele zoekopdracht, en er een uitgebreide bsod faq is waar deze uitgebreid in besproken wordt, ga ik je topic sluiten. Lees de Windows Operating Systems - FAQ en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens goed door.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.