[ACCESS] Maken van database met werknemers foto`s erin.

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Beste mede tweakers,

Ik ben met access bezig om een database te maken met werknemersgegevens erin (met foto).
Nou heb ik al verschillende keren dit geprobeerd maar hij laat bij formulieren het plaatje niet zien.

In de tabel staan/heb ik gezet het volgende:
Id - Afdeling ,Functie, Voornaam , Achternaam, Regio, Plaats, Telefoonnummer, Faxnummer, Mobiele Nummer, Foto.

Weten jullie goede manier om het goed voor elkaar te krijgen.

B.v.D
dpz.

P.S Weten jullie ook goede tutorail sites enz.
En ja heb ook gegoogled.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Google is natuurlijk geweldig, maar heb je ook hier al eens gekeken? ;) Misschien nog wel beter dan Google :P

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 23-08-2005 22:05 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 11:43

André

Analytics dude

Wat laat hij niet zien, wat lukt er niet precies, wat heb je al geprobeerd, wat heb je al gevonden, wat wil je precies, hoe staan de foto's in de db, enz, info, info, info :/

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Access hoort tegenwoordig in Officesuites en -software, maar aangezien ik met een simpele zoekquery ([google=access ole show image report]) bijna alleen maar bruikbare links tegenkom, doe ik dit topic op slot.

Mocht je er met de bovenstaande URLs van RobIII en mij nog niet uit komen, open dan gerust een nieuw topic in Officesuites en -software. Let er dan echter wel op dat je iets meer moeite doet voor je startpost. Wat heb je zelf al gezocht en gevonden? Wat heb je geprobeerd? Wat was hier niet goed aan en waarom niet? :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.