Toon posts:

Compleet systeem kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf een klein beetje verstand van pc's maar niet met een pc zelf bouwen vandaar dat ik een compleet systeem wil kopen waarbij ik wel zelf nog onderdelen kan weglaten of juist erbij kopen. Ik weet wel ongeveer welke onderdelen ik zou willen alleen ben ik op zoek naar de goedkoopste aanbieder.

Mijn budget is ongeveer 950 tot 1050 euro. Ik ben op zoek naar een pc met iig als processor een AMD athlon 64 en ik wil er ook graag een lekkere 3d kaart in en 2x512mb geheugen oid. Het liefst ook allemaal upgradable(socket939, pci-e,etc).

De pc is dus voornamelijk bedoeld om games te spelen(Half-Life2,battlefield2,etc) maar ik streef er niet naar alles op de hoogste resolutie te kunnen spelen aangezien dit niet haalbaar is met mijn budget. Ik zoek gewoon een niet te dure pc die de meeste games wel aankan ook al is het dan niet op de hoogste resolutie enzo.

Ik ben de shopsurvey al flink gaan uitpluizen en tot nu toe is Salland Automatisering een van de goedkoopsten, ik heb daartegen nog niet zoveel shops gezien waar ik aan mijn trekken kon komen(geen complete systemen en/of niet onderdelen zelf kunnen toevoegen).

Mijn vraag is nu dus of iemand van jullie een shop weet waar ik aan mijn trekken zou kunnen komen zonder er een te hoge prijs voor te hoeven betalen.

Bij voorbaat dank^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:44
Tsja... een shop waar je goedkoop uit kunt zijn. Dan kom je al snel bij coolprices of 4launch uit, er staan er in ieder geval meer dan genoeg in de pricewatch en de shopsurvey :) Overigens zoekt het al een stuk makkelijker als je wat exacter weet wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

Zie Crash hierboven :)

Lees verder CSL FAQ nog eens door voordat je een topic opent in CSL. Dit topic gaat dus dicht ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.