"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Misschien niet zo een hoge nieuwswaarde, maar wel leuk dat je het even meld 
Ookal is 31-1-2006 nog wel even weg. Hoewel die datum wel snel dichtbij komt.
Hebben je collega's ook wat leuke stevige pc's geregeld die mee kunnen DPCen?
Dan komt die adsl verbinding helemaal goed van pas.
Ookal is 31-1-2006 nog wel even weg. Hoewel die datum wel snel dichtbij komt.
Hebben je collega's ook wat leuke stevige pc's geregeld die mee kunnen DPCen?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ach...bij Defensie zullen ze wel leuke speelbakken hebben...
Succes en veel plezier alvast [ook al is het pas over drie maanden]
Black Piet laat de Sint wel een pakketje naar Bosnie versturen ipv NL
Succes en veel plezier alvast [ook al is het pas over drie maanden]
Black Piet laat de Sint wel een pakketje naar Bosnie versturen ipv NL
Mooooooeeeee......
Bosnië ...
hopelijk krijg je daar een lekkere amd fx ofzo ...
maar het kan even goed zijn dat je een pentium 2 krijgt, die net windows kan draaien en tjah... op een 32kbit dsl verbindingskje kan je dan ook nog netjes surfen...
hopelijk krijg je daar een lekkere amd fx ofzo ...
maar het kan even goed zijn dat je een pentium 2 krijgt, die net windows kan draaien en tjah... op een 32kbit dsl verbindingskje kan je dan ook nog netjes surfen...
Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...
laat je daar wel een aantal NL koeien achter als je daar weer weg gaat?
Van klussen krijg je grijze haren
Verwijderd
DPC goes Bosnië. Jaja...
6 maandjes
. Maja als er een (A)DSL verbinding is het helemaal niet zo erg.. want dan zit je toch nog dichtbij
.
6 maandjes
Verwijderd
Pim, heel veel succes!
Ik ben blij dat je nog wel gewoon de statspostert uit kan hangen tijdens je verblijf in het buitenland!
Ik ben blij dat je nog wel gewoon de statspostert uit kan hangen tijdens je verblijf in het buitenland!
En hoe is het? Kom zelf net uit Centraal Bosnie voor projectwerk. Erg mooi land en erg vriendelijke bevolking. Wel een zooitje qua infrastructuur en nog erg veel kapotte huizen die niet worden opgeknapt/gesloopt omdat alleen de rechtmatige eigenaar dit mag doen. (dus als deze dood is blijft het zaakje gewoon staan) Ook de politiek zit flink tegen.
We hebben zelf er o.a. een zooi pentium 3's 1ghz afgeleverd, dus zo bar en boos is het qua computers niet.
We hebben zelf er o.a. een zooi pentium 3's 1ghz afgeleverd, dus zo bar en boos is het qua computers niet.
Het is wel te doen hoor, de Nederlanders en Britten hebben het goed voor elkaar. De dingen die je noemt kloppen wel. Wat de huizen betreft:
- Je betaald belasting per bewoonbare verdieping
- het stucadoren van woningen is erg duur (bijna het duurste) dus dat doen alleen mensen met geld
- zolang er een bouwsel op een stuk grond staat blijft de eigenaar ook eigenaar. Dus zal niemand zijn huis afbreken als ie niet direct weer kan gaan bouwen
Een paar van de dingen
- Je betaald belasting per bewoonbare verdieping
- het stucadoren van woningen is erg duur (bijna het duurste) dus dat doen alleen mensen met geld
- zolang er een bouwsel op een stuk grond staat blijft de eigenaar ook eigenaar. Dus zal niemand zijn huis afbreken als ie niet direct weer kan gaan bouwen
Een paar van de dingen
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Pagina: 1