Toon posts:

laptop doorverkopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ongeveer een half jaar geleden heb ik een asus m6v gekocht met als belangrijkste kenmerken:

Pentium dothan 740 (1,7)
1x 512 DDR 400
ati X600 64 mb
80 gig harde schijf 5400 rpm

Ik heb hier destijds 1450 euro voor betaald. Mijn ouders zijn nou jalours op mij geworden en hebben besloten ook een laptop te willen hebben. Het leek mij wel een interresante optie als zij die van mij overkopen, zodat ik een nieuwe (snellere) kan kopen. Hier zijn mijn ouders ook wel in geinterreseerd.
Ik heb nou 2 vragen, namelijk

- Wat vinden jullie dat ik voor de laptop kan vragen. Zelf zat ik te denken aan 1100 euro. Hij is intensief gebruikt, maar ook erg goed behandeld en is nog in perfecte staat. Hij is dus een half jaar oud.

- Mocht ik de laptop verkopen, dan zou ik een a6va kopen. Ik zat te denken hem bij laptops4u te kopen met als aanpassingen:
pentium m 760
2 x 512 ddr 533
60 gig harde schijf 7200 rpm.
Bij deze zaken ga ik er dan op vooruit en de grafische kaart is natuurlijk een stuk beter. Daar staat tegenover dat de a6 wel een iets goedkoper model is. Dit zal gaan kosten: 1526 euro. Vinden jullie deze verbeteringen het geld waard, of zal ik hiermee er maar beperkt met performance op vooruit gaan. Waar ik de laptop voor gebruik is naast internet en word vooral ook spellen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uh oh.. volgens mij zijn er ''wat is dit nog waard'' topics :)
maar je ouders? 1435 eurie :)

edit: voor dat geld trouwens een vette game pc :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2005 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:41
Ik denk dat 1100 euro wel een realistische prijs is.

Daarnaast ga je er echt op vooruit. De X700 presteert minstens twee keer beter dan een X600. Ongeveer 1000 3d marks t.o.v. 2500-3000 3d marks (05). Daarnaast zul je bij gewoon gebruik, vooral kunnen genieten van de snellere harde schijf. Oftwel doen!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:18:
uh oh.. volgens mij zijn er ''wat is dit nog waard'' topics :)
maar je ouders? 1435 eurie :)

edit: voor dat geld trouwens een vette game pc :)
Heb hem niet in een "wat is dit nog waard"topic gezet, omdat dat niet het enigste onderwerp is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:56:
[...]

Heb hem niet in een "wat is dit nog waard"topic gezet, omdat dat niet het enigste onderwerp is.
Wat is zijn de andere onderwerpen dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:44

Just_I

What did you just say?

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:56:
[...]

Volgens mij is het bij het huidige taxatie topic zo dat je een X aantal procent van het getaxeerde bedrg moest afstaan omdat het taxeren veel tijd kost. dat staat iig vermeld in de tweede post van het topic.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:44
Kijk eens naar de datum van die post (en lees even verder naar de pos van de volgende dag) :P

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 07:09
OnTracK schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:08:
Kijk eens naar de datum van die post (en lees even verder naar de pos van de volgende dag) :P
Ik wist niet dat 1 april zo'n lang verlengsnoer kon hebben :P.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Just_I schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:07:
[...]

Volgens mij is het bij het huidige taxatie topic zo dat je een X aantal procent van het getaxeerde bedrg moest afstaan omdat het taxeren veel tijd kost. dat staat iig vermeld in de tweede post van het topic.
Je bedoeld:
Volgens mij is het bij het huidige taxatie topic zo dat je een 3 tot 5
zo dat je een X aantal procent van het getaxeerde bedrg moest afstaan omdat het taxeren veel tijd kost. dat staat iig vermeld in de tweede post van het topic. :) >:)

offtopic:
hint: datum hint 2: wel smiles erbij zetten :P

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-10 11:55

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.