K7V peipt als en gek

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-07 09:37

MF

Take a Seat

Topicstarter
volgende zodra ik de GFD op de watergekoelde Athlon plug doet hij het niet. De moederplank begint dan een ziekenwagen gluid te maken. (je kent het wel)Weet iemand waaraan dit kan liggen

(het is een 600@600 en hij piept ook met het standart voltage van 1.6 Volt)

Verwijderd

wooaaah eeb pijpende K7V (is het lekker?)

grapje, 'k weet dat je er niks aan hebt maar moest het ff kwijt :)

Verwijderd

Peipt..sorry, piept ie ook als de GFD eraf is?

• MF

MF

Take a Seat

Topicstarter
Sorry hij PIEPT natuurlijk nee met de GFD eraf PIEPT hij niet meer maar zodra je hem er weer op knalt begint het weer maar het vreemde is als je hem ONDERklokt naar 300 is er geen probleem. (maarja onderklokken wie doet dat nou)

Verwijderd

Die ambulance in je K7V wordt veroorzaakt doordat je Atlhon geen goed contact maakt met je moederbord! Ik had dat pas ook en het bleek dat die Athlon een beetje scheef in zijn socket zat! Hij moet echt aan beide kanten muurvast zitten! Dus of hij zit er scheef in of je GFD verkrecht een contact punt ofzo!

Verwijderd

verkrecht=verkracht

Verwijderd

Krijg je wel beeld? zo ja, dan kan je het verhaaltje van snor vergeten.. Als je Athlon niet goed in het slot zit dan kan je gewoon niet veel.. Lijkt me duidelijk..

En weet je zeker dat je voeding toereikend genoeg is?? Het verhaal van een minimale voeding is een beetje overtrokken, maar in sommige gevallen kan het wel een oorzaak zijn. Ligt er een beetje aan wat voor videokaart je hebt en welke apparaten er nog meer stroom van je voedinkje afslurpen.

• MF

MF

Take a Seat

Topicstarter
Bedankt zal het testen (die k7v is niet van mij maar van een vriend) zal hem wel zeggen dat het daaraan ligt.

En ja de voeding is goed genoeg is een 400Watt voeding.

Verwijderd

M'n oude 486 ging ook een keer stevig piepen, hij kon geen videokaart vinden. Even videokaart duwtje geven en hij doet het weer.

Probeer het eens, je weet maar nooit
Pagina: 1