Hallo iedereen!
Ik hoop echt dat dit in het juiste forum is. Zoniet, gelieve dan meteen een slotje te plaatsen
.
Ik wist echt niet waar het anders te plaatsen.
Sinds kort loopt GuildWars niet meer zo vlotjes. Af en toe wat 'warps' (staan waar je 10 seconden geleden liep) maar vooral een lage FPS (= frames per seconde
). Het is in een keer gekomen en zelfs al zet ik alle grafische effecten op het allerlaagste dan is het nog 'schokkerig'.
Het is vrij irritant, want ik krijg snel last van mijn ogen bij lage framerates.
Er lopen geen zware processen op de achtergrond en niks houdt mijn geheugen bezet.
Misschien handig om de specs van mijn PC te weten:
AMD Athlon 64 3200+ (2.0 Ghz)
1 GB PC3200 Kingston DDR-RAM geheugen (@ 400 mhz)
Sapphire ATi Radeon 9600XT 256MB
De schijf waar GW op geinstalleerd is een S-ATA schijf van Maxtor (weet niet of dit evt belangrijk is)
Ik draai Windows XP Prof. als OS en ik heb vrijwel niks overgeclockt.
Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen!
Ik hoop echt dat dit in het juiste forum is. Zoniet, gelieve dan meteen een slotje te plaatsen
Ik wist echt niet waar het anders te plaatsen.
Sinds kort loopt GuildWars niet meer zo vlotjes. Af en toe wat 'warps' (staan waar je 10 seconden geleden liep) maar vooral een lage FPS (= frames per seconde
Het is vrij irritant, want ik krijg snel last van mijn ogen bij lage framerates.
Er lopen geen zware processen op de achtergrond en niks houdt mijn geheugen bezet.
Misschien handig om de specs van mijn PC te weten:
AMD Athlon 64 3200+ (2.0 Ghz)
1 GB PC3200 Kingston DDR-RAM geheugen (@ 400 mhz)
Sapphire ATi Radeon 9600XT 256MB
De schijf waar GW op geinstalleerd is een S-ATA schijf van Maxtor (weet niet of dit evt belangrijk is)
Ik draai Windows XP Prof. als OS en ik heb vrijwel niks overgeclockt.
Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen!
[ Voor 2% gewijzigd door kwaza op 24-08-2005 10:07 . Reden: frameRATE per seconde :x ]
http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!