Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative
Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative
Wat heb je zelf al geprobeerd in die 3 dagen? Ook geprobeerd op te starten met een zo minimale configuratie? moederbord, geheugen en processor.
Aangezien je er 2 hebt kun je ook nog wel het een en ander uitwisselen. Misschien dat je dan het defecte onderdeel kan uitsluiten
[ Voor 23% gewijzigd door Witlof op 26-08-2005 12:23 ]
Kan ik, door het oplichten van het powerledje er vanuitgaan dat de PSU werkt?!?
&Creative
Hangen en Opstartproblemen troubleshooterFrankster schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 10:15:
Heb al zaken als harde schijf en floppy losgekoppelt. Kabeltjes losgetrokken en weer vast gepint, maar het vreemde vind ik dat het bij allebei de computers hetzelfde probleem lijkt te zijn.
neem deze nog eens door en vertel wat de resultaten er van zijn.
Ja en nee. Je kunt in ieder geval weten dat het ding iets doet, maar of het ding nog goed genoeg werkt om je systeem te laten booten is niet te zeggen.Kan ik, door het oplichten van het powerledje er vanuitgaan dat de PSU werkt?!?
Wat voor specs hebben die bakken eigenlijk?
Celeron 1000mhz
128 mb DDR
Intel 815 Chipset
20 gig IDE schijfje
Floppydrive
Een heel mooi brandend standbyledje
Heb nu een derde hier staan en die doet het wel (maar is inmiddels al weer naar mijn kelder verhuisd om daar dienst te doen als file/http/SQL server...)
&Creative
Verwijderd
Suc6
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 16:25 ]
&Creative