Spamfilter voor iMac ?

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-02 21:56

Falcon10

Hit it i would !

Topicstarter
Kennis van me heeft een Imac gekocht, leuk dingetje wel, best wel aangenaam om mee te werken, hoewel het wat wennen is voor een Windows-mannetje ;)
Nu heeft hij sinds enkele weken enorm veel last van spam allerhande dit voornamelijk van yahoo.com adressen komt.
Zijn mailprogramma is Entourage of iets in die aard, aangezien ikzelf veel te weinig weet over software ( freeware ? ) voor de Imac, had ik graag geweten of er een of andere programmatje voor is, dat een blacklist ofzo kan aanmaken om de spam buiten te houden.

De Mac is eentje met Mac OS X, model weet ik niet, zon leuk hebbedingetje in elk geval met een scherm dat op een halve ronde bol staat :)

-| Hit it i would ! |-

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

iMac G4 is dat.

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• -krekel-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11-2025
sommige ISP's bieden aan om een (betaalde) spam filter te gebruiken. Da's meestal wel zo handig, want dan hoef je de spam niet eerst te downloaden voordat je het automatisch verwijdert :)
Bij Planet is het sowieso gratis (heb ik namelijk), en ik denk dat andere ISP's het ook wel hebben.

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Heb zelf (nog) geen spam filter nodig gehad, maar allicht dat hier wat tussen staat ?

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:14
Entourage 2004 heeft best mooie Spam Filters aan boord, deze moet je wel even inschakelen. Mischien handig om even te kijken welke versie hij precies heeft?

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:40

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Voor de PC gebruikte ik altijd MailWasher. Er staat me er iets van bij, dat er sinds kort ook een Apple versie is :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Voor Entourage heb ik geen idee, maar voor Mail.app misschien het volgende:
http://junkmatcher.sourceforge.net/Home/index.html
Freeware
Anti SPAM add-on to Mail.app.
bron: 'http://www.creationrobot.com; Top 100 applications'

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Mail.app heeft zelf al een behoorlijk goed spam-filter... dus dat is sowieso een optie, ipv Entourage.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:14
Waarom iemand naar een ander pakket pushen? Hij heeft vast Entourage niet voor jan met de korte achternaam gekocht....

En waarom zou je niet de ingebouwde mogelijkheden gebruiken van Entourage? Daarnaast is mail.app maar een ranzige app vergeleken met Entourage.

[ Voor 15% gewijzigd door leon1e op 24-08-2005 08:09 ]

Pagina: 1