Toon posts:

mmc kaart ontgrendelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ongeveer een jaar geleden 2e hands een 256mb MMC kaart gekocht. Ik gebruikte deze altijd in mijn nokia telefoon. Omdat ik een cardreader heb gekocht probeer ik de kaart uit te lezen. Helaas lukt dit niet omdat de kaart vergrendeld is.

Ik weet het wachtwoord helaas niet om de kaart te ontgrendelen en u raadt het al ik weet niet meer van wie ik hem heb gekocht. Heb de kaart al geformateerd in de telefoon, maar dit helpt niks.

Is er een manier om achter het paswoord te komen of om deze eraf te halen?

Hoor het graag.

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-02 20:21
Ik heb een tijd geleden hier ook een topic over gezien. Mischien moet je de search eens gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
m33p schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:18:
Ik heb een tijd geleden hier ook een topic over gezien. Mischien moet je de search eens gebruiken?
Heb uiteraard de search gebruikt, maar kon niks vinden.

• Device Manager
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-06-2024

Device Manager

5.9L diesel 4X4 325pk en 826Nm

Welk model Nokia? Mijn 3650's kaart (64MB) kon ik laatste keer dat ik het wilde, makkelijk lezen (is wel weer een tijdje geleden).

<a href=http://www.tweakers.net/gallery/53099/sys>Mijn systeem</a>

Verwijderd

Device Manager schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:28:
Welk model Nokia? Mijn 3650's kaart (64MB) kon ik laatste keer dat ik het wilde, makkelijk lezen (is wel weer een tijdje geleden).
6230

Vanuit mijn telefoon kan ik hem lezen, maar in de cardreader of digitale camera niet.

Verwijderd

Kaartje uit mijn 6230 kan ik wel gewoon in een cardreader of pda lezen

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-02 12:54

Mentalist

[avdD]

Ik heb even de search gebruikt en kon alleen wachtwoord op mmc vergeten vinden. Daarin staan wel een paar vragen waar jij hier ook geen antwoord op geeft, kan je wat meer informatie geven? Er staan ook wat suggesties in, probeer die.

Verder verplaats ik dit topic van Processors, Mobo's & Geheugen naar Opslagmedia & I/O Controllers.

Geheugen van Processors, Mobo's & Geheugen slaat op het interne geheugen van de PC, een MMC kaartje is opslagmedia :)

[ Voor 13% gewijzigd door Mentalist op 24-08-2005 14:54 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1