Toon posts:

[perl] html pagina met iframes genereren

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een perl script aan het schrijven waarmee ik een html pagina wil genereren. Deze html pagina bevat iframes, welke op hun zelf weer html pagina's als sources hebben en dat veroorzaakt een probleem. Want ik wil in die iframes ook dingen weg schrijven, maar hoe doe ik dit. Oftewel hoe kan ik met perl de source files van iframes aanpassen, zonder de bestanden zelf (op disk) aan te hoeven passen?

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-05 19:54

Bosmonster

*zucht*

niet

of je moet javascript gaan genereren die dat ding aanpast... maar daar pas je uiteraard je bestanden niet mee aan. En dan moeten die iframes wel op hetzelfde domein staan uiteraard.. en ik heb het vermoeden dat als je dit al wilt dat niet het geval is...

[ Voor 97% gewijzigd door Bosmonster op 23-08-2005 18:06 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoi cutler, en welkom op GoT. :)

Helaas kunnen we hier in Programming & Webscripting niet zo gek veel met dit topic beginnen. Om te beginnen omschrijf je je probleem redelijk vaag. Bovendien lees ik nergens terug wat je al gezocht en gevonden hebt, en wat hier niet goed/niet duidelijk aan was. Lees ook P&W FAQ - De "quickstart" even door.

Verder is het gewoon zo dat je Perl script verschillende pagina's zal moeten gaan genereren. Of je dat met losse scripts doet, of met één script dat alles regelt, is compleet aan jou. :)

Je kan gerust een nieuw topic openen, maar hou dan wel even de bovenstaande FAQ en tips in het oog. :)

[ Voor 9% gewijzigd door NMe op 23-08-2005 18:07 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.