What the heart requires may never be understood by the mind!
Niemand? Of is de topic titel wat onduidelijk?
Volgens mij moet dat kunnen, maar ik weet het niet zeker.
Ik heb een zelfde soort opstelling gehad maar dan met twee harddisks, en daar kon ik gemakkelijk en snel data van de ene hdd op de andere hdd kopieren. Maar of dat realtime ging? of eerst via mijn laptop ... dat weet ik niet
Probeer het uit zou ik zeggen.
Ik heb een zelfde soort opstelling gehad maar dan met twee harddisks, en daar kon ik gemakkelijk en snel data van de ene hdd op de andere hdd kopieren. Maar of dat realtime ging? of eerst via mijn laptop ... dat weet ik niet
Probeer het uit zou ik zeggen.
Ik moet het nog aanschaffen, vandaar de vraag hier.
En het zal zeker eerst via de laptop gaan, daarom wil ik ook weten of de firewire poort ook realtime de stroom met data zowel direct kan lezen en dat ook via dezelfde poosrt/kabel direct weer kan wegschrijven.
En het zal zeker eerst via de laptop gaan, daarom wil ik ook weten of de firewire poort ook realtime de stroom met data zowel direct kan lezen en dat ook via dezelfde poosrt/kabel direct weer kan wegschrijven.
Helaas geen antwoord gekregen op m'n vraag. Op webmail na dan
.
Ik heb de gok toch maar genomen en een externe schijf gekocht, ook gezien er ook nog een USB 2.0 aansluiting op zat.
Dus mocht er nog ooit iemand eens deze vraag hebben. Het WERKT!
En ter duidelijkheid, hier nog een foto van de opstelling.
Ik heb de gok toch maar genomen en een externe schijf gekocht, ook gezien er ook nog een USB 2.0 aansluiting op zat.
Dus mocht er nog ooit iemand eens deze vraag hebben. Het WERKT!
En ter duidelijkheid, hier nog een foto van de opstelling.
Verwijderd
dat moet kunnen want bij mij werkte het ook gewoon
ik zij gewoon capture clip en save daar en daar en het werd gewoon op de schijf opgeslagen
ik zij gewoon capture clip en save daar en daar en het werd gewoon op de schijf opgeslagen
Pagina: 1