Toon posts:

Golbalwin VOS 32 ( 1 Fan zuigen andere blazen ? )

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het misschien een idee om de ene fan van de Globalwin 32 te laten zuigen en de andere ta laten blazen, zo creer je een soort airflow wat ook meteen afgezogen word.
En zo is hij ook koeler !! :9

Toch ?

Maar zijn er ook mensen die dat geprobeerd hebben zo ja is dit aan te raden ????

Verwijderd

Ik denk dat niet het effect zal hebben wat je graag zoekt. Je CPU zal alleen maar warmer worden. De hete lucht die de ene Fan uit je heatsink blaast wordt door de fan die er naast zit weer opgezogen en weer over de heatsink geleid. Dit leidt tot geleidelijke opwarming van je CPU.

Gewoon alle bij op zuigen zetten (vanaf de heatsink gezien). En de warme lucht die de Fan's uit blazen zo snel mogelijk buiten de kast zien te krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Maar standaard staan ze toch op blazen ( dus luchtverplaatsing naar de heatsink toe ) ??

• tsjech@
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 14:37
Dan gewoon op blazen laten, zorg voor genoeg intake en outtake bij deze koeler, anders blaast hij de warme lucht uit je kast tegen de heatsink aan. Ik zelf heb 2x 80mm intake en 2x80mm outtake. Mijn kast temp blijft op kamertemp (22c) cpu p3 700@933

Verwijderd

Topicstarter
Okee thankx voor de tips ik laat hem denk ik gewoon blazen dan, binnenkort ga ik een plexi glas kast maken en daarbij ook een stuk of 5 case fan's in bouwen.
In iedergeval bedankt !

Verwijderd

Topicstarter
Maare hij komt toch gewoon op de coldplate van de athlon ??
Ik ben hem namelijk van plan te gaan kopen !
Pagina: 1