Toon posts:

[Op zoek] Naar Paisley font

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi Lui

Ben op zoek naar een font (lettertype) genaamd Paisley.
Ik heb op google gezocht kan alleen eentje vinden waarvoor ik moet betalen... dat is niet de bedoeling.
Het font word gebruikt voor PageMaker 6.5 van Adobe. Ik heb ook in de machine in de Windows map gezocht en in PageMaker zelf. Ik kan het niet vinden. Herinstallatie van PageMaker werkt ook niet en ook PageMaker 7.0 geeft geen succes

Please Help BVD

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor dit 2e topic maar het font heeft echt in PageMaker gestaan. Ik weet echt niet waar ik het verder moet zoeken :(

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 21:18
1. ik weet niet hoe jij zoekt, maar op http://www.momscorner4kids.com/fonts/pfonts.htm kan ik een Paisley font voor nix downloaden.

2. Er bestaat een [rml]Post hier je "ik zoek dit en dit font" vragen [ part 5][/rml] topic. Ik heb dus een Topic report gedaan

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:16:
Sorry voor dit 2e topic maar het font heeft echt in PageMaker gestaan. Ik weet echt niet waar ik het verder moet zoeken :(
Nou, lees mijn reactie in je andere topic even en het moge duidelijk zijn dat je het kunt vragen in dat topic dat wordt genoemd in de reactie boven F_J_K in "Op zoek naar Paisley font" :) (als de tips hierboven of in dat topic niet al genoeg zijn om het te vinden) ;)

Hier in SA fonts verhandelen is echt niet de bedoeling. Daar is - bij gratis fonts - dat andere topic voor.
Meedenken over hoe het van de CD te halen prima, maar daar geef je weer te weinig info voor (want wij weten niet wat er precies op die CD staat) en dat was je vraag niet. Hier een topic over openen als je niets kunt vinden vind ik best (maar zoek natuurlijk eerst zelf op de CD en pak alle ingepakte files uit). Maar als het bij een schone, volledige installatie niet mee komt zal het toch echt niet op die CD staan en ik heb geen idee wat je van ons verwacht als het niet mee komt.

Deze gaat dus ook weer op slot. Stel je vraag even in dat fonts-topic. Als dat niets oplevert, open evt een topic in SA over hoe het te extracten als je daar zelf niet uit komt maar deze vraag past hier niet dus ik sluit het topic.

Succes :Y)

[ Voor 1% gewijzigd door F_J_K op 23-08-2005 16:28 . Reden: tips hoerboven -> tips hierboven ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.