Toon posts:

Op zoek naar Paisley font

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In adobe pagemaker 6.5 kon ik altijd het lettertype Paisley gebruiken en nu is het ineens verdwenen.

Ik heb overal gezocht op de computer in PageMaker maar ook op google.com. Hier kon ik alleen dat lettertype krijgen als ik even 42 dollar zou betalen. Ook op andere computer gekeken. Aan de versie van PageMaker ligt het niet want eerst kon het wel en ik heb PageMaker 7.0 Tryout ook gedownload en daar kan ik het ook niet vinden.

Kan iemand mij aan dit lettertype helpen?

BVD

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarom vraag je het niet in het topic waar het hoort: [rml]Post hier je "ik zoek dit en dit font" vragen [ part 5][/rml]

Overigens, als het een betaalde font is, dan vraag je eigenlijk om warez. Hou daar rekening mee ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

^^^

Vraag het daar even ja. Als het geen gratis font is houd het inderdaad ook op dus als dat het geval is heb je pech :)

Als het (al dan niet gecomprimeerd) niet op de CD zelf staat, zou ik me trouwens gaan afvragen of je het niet bij een ander stuk software hebt gekregen. En zo wel kan je het daar af halen :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.