Een Dennis bier, 2 Dennis bier, 1 2 3 4 Dennis bier :D
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
uhmz we zijn niet een site waar je zomaar je vraag neer kan planten ofzo. Wat heb je zelf gezocht en waar heb je al gekeken?MaddoxX schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:51:
Zou iemand mij wat meer info kunnen geven over het verschil tussen de
Tagan TG480-U22 480W *2Force Serie*
en de
Tagan TG480-U01 480W
Alvast bedankt.
(Ik vind hier namelijk niet echt zoveel info over ;/)
Euh misschien het engelse vlaggetje aanklikken.MaddoxX schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:59:
Al gekeken kzie die andere er niet bij staan (TG480-U01) en mijn duits is niet super
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Aangezien je nieuw bent op GoT, hierbij de tip om op www.tagan.de eens te snuffelen.
Maar even kort door de bocht de 2 force heeft 2 aansluitingen voor een SLi opstelling. De U01 is uit de BLACK serie een reguliere voeding.
Voor info zou ik toch even verder zoeken dan hier een "ik heb een probleem, zoeken jullie het even voor me uit" neer te knallen.
[ Voor 5% gewijzigd door Barrycade op 23-08-2005 16:00 ]
kheb zeker wel gezocht op die site kwam er zelf alleen niet goed uit.. maar bedankt voor de info
Kzal voortaan wel wat opletten hoor
Serieuzer: die site heeft een mooi Engels vlaggetje, dus als je liever tea & scones hebt dan Sauerkraut & Bratwurst, is dat snel genoeg geregeld; helaas (of juist gelukkig
Verder is de Tagan site notoir bondig, maar zijn er altijd veel reviews over hun voedingen te vinden
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()