Wat er ook gebeuren moogh...
Maar moet dus een redelijk goede camera zijn (megapixel maakt niet uit, goede iso waarden, sluitertijd e.d. juist wel...), en SE k750i oid. valt dan dus af...
och, redelijk on-the-fly... minuutje vertraging is niet erg...Fire69 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:56:
Als het is om je foto's naar je pc over te zetten, hoop ik dat je veel tijd over hebt.
voor veel pda's zijn overiggens ook wel usb uitbreidingen te krijgen, ook met mass storage support, misschien als ik gelijk hebt wat de toepassing is dit wel een geschikt alternatief.
heb ik toch niet gelijk
[ Voor 10% gewijzigd door Magic op 23-08-2005 15:59 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
ok, zo iets zocht ik dus... waarop past die wireless module allemaal?Simon schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:59:
wireless module op D2X of D2H of 1D serie.. Kost een beetje, heb je 't wel meteen goed
ook iets goedkopere camera's
[ Voor 8% gewijzigd door BitBit3r op 23-08-2005 16:02 ]
En de afstand? Ga je toch iedere keer terug moeten gaan in de buurt van waar de pc staat, wachten tot je BT verbind, minstens 30sec PER FOTO wachten, en dan pas kan je terug foto's maken.BitBit3r schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:58:
[...]
och, redelijk on-the-fly... minuutje vertraging is niet erg...
Kan je net zo goed tot de pc gaan, usb'tje inpluggen, 30sec wachten tot AL je foto's gekopieerd zijn en weer verder doen
(IMHO
[ Voor 4% gewijzigd door Fire69 op 23-08-2005 16:04 ]
hehe, no way, helaas. Nee, als je serieus snel fotos wilt overzetten (bluetooth is echt traag) dan gaat dat no way goedkoopBitBit3r schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:02:
[...]
ok, zo iets zocht ik dus... waarop past die wireless module allemaal?
ook iets goedkopere camera's?
|>
Een willekeurige camera met SD of wat dan ook, en dan 2 kaartjes gebruiken.
Jij/iemand maakt de fotos, wisselt het kaartje na een aantal minuten (Ookal is de kaart nog niet vol), deponeert het kaartje bij de VJ of wie de fotos dan ook op die pc gaat zetten.
De VJ formateerd ook gelijk het kaartje, en jij maakt ondertussen andere foto's.
Bij de volgende kaartwissel heb jij een lege kaart, en de VJ weer foto's.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
ok dank allemaal...Nakebod schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:06:
En toch lijkt mij BT in dit geval niet handig.
Een willekeurige camera met SD of wat dan ook, en dan 2 kaartjes gebruiken.
Jij/iemand maakt de fotos, wisselt het kaartje na een aantal minuten (Ookal is de kaart nog niet vol), deponeert het kaartje bij de VJ of wie de fotos dan ook op die pc gaat zetten.
De VJ formateerd ook gelijk het kaartje, en jij maakt ondertussen andere foto's.
Bij de volgende kaartwissel heb jij een lege kaart, en de VJ weer foto's.
zal er nog eens goed over na denken
Je hebt het trouwens ook over bluetooth, dat is per definitie te traag (en volgens mij bestaan er ook geen camera's die dat ondersteunen).
Ik kan me voorstellen dat fabrikanten juist om die traagheid nooit voor bluetooth ondersteuning zullen kiezen.Zoefff schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:19:
Je hebt het trouwens ook over bluetooth, dat is per definitie te traag (en volgens mij bestaan er ook geen camera's die dat ondersteunen).
Problem Exists Between Chair And Keyboard
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
[ Voor 14% gewijzigd door Stereotomy op 23-08-2005 16:47 ]
Alors.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Wireless shooting automatically transfers each picture to a selected computer as soon as it is shot
WiFi komt hiermee wel binnen het bereik (rond de €400,- vind ik niet denderend veel), maar alsnog moet je je afvragen of dit een geschikte cam is om in een discotheek foto's mee te maken.