Kan niet.
Overklokken kan alleen met behulp van FSB.
Overklokken kan alleen met behulp van FSB.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Yup, Intel heeft dat gelocked, en ze hebben daar nog geen manier gevonde om het te unlocken.Op maandag 15 januari 2001 11:28 schreef damnu het volgende:
Ow.....das gewoon vet kut....:'(
Vandaar dat AMD nu een grote slag slaat. Bij hun hoef je alleen wat streepjes te trekken, en dat weten ze ook, maar zou groeit hun marktaandeel.
Als intel nou iets had gedaan wat makkelijk ongedaan had kunnen worden, dan had AMD het nog moeilijk gehad.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik kijk nu ff in me boekje en daar staat dat via jumpers me multiplier op 6 * 133=800 staat.....en als de jumpers anders worden gezet dat ie dan op 8 *100 staat dus 800.....helpt het dan om me jumpers te veranderen en dan te overclocken of is dat ook niets...blijft die mulitplier dan alsnog op 6 staan
Verwijderd
helaas blijft de multiply dan nog steeds gelocked staan
wel heb ik d'r van gehoord dat je de multiply wel kunt veranderen door iets op je cpu weg te boren of te solderen, maarja zolang ik niet weet wat precies doe ik ook maar nix
wel heb ik d'r van gehoord dat je de multiply wel kunt veranderen door iets op je cpu weg te boren of te solderen, maarja zolang ik niet weet wat precies doe ik ook maar nix
Pagina: 1