Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Zat wat op internet rond te surfen...opzoek naar een navigatie systeem...
Hier kwam ik natuurlijk de tom tom go tegen....redelijk duur voor alleen navigatie... 500 De goedkoopste!

Nu heb ik ook een Pda gevonden.
De HP iPAQ hx4700 + TomTom Wired GPS 670 euro

Wie gebruikt allemaal dit apparaat?
Wat vinden jullie ervan?
Wat doen jullie precies allemaal met dit apparaat? agenda enz? mp3?
Is makelijk in je netwerk op te nemen?
Gebruiksvriendelijk?
makelijk in je zak?

Hoe kan je hier makelijk op internetten? via je telefoon?
Wat kost dit ongeveer? msn?

Graag Wat voor en nadelen...en waarom ik dit apparaat moet kopen!?
Ik heb wat rondgesurft al enkele dingen gelezen! maar zit nog met twijfel...tis best redelijke prijs..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2005 14:39 ]

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:47
Een vriend van mij heeft deze, en heb er al heel wat mee gespeeld (zelf heb ik ipaq h2210)

eerste pluspunt is het grotere en scherpere VGA scherm dat opvalt.
Agenda is zowiezo prima verzorgd gewoon via Outlook style synchroniseren.
mp3 spelen kan die ook zowiezo met Windows Mediaplayer.
dus die 2 dingen zijn eitjes voor dat ding, konden ze 3 jaar terug ook al.
Netwerk via wirelless is heel makkelijk je krijgt net zoals XP een netwerklijst met alle beschikbare netwerken en of ze beveiligd zijn of niet evt. kan je de wep-key invullen.
Gebruiksvriendelijk is die wel, maar dat zijn de meeste PDA's met Pocketwindows 2003(se)
Alleen is de navigeerbutton vervangen door een soort touchpad die eigenlijk te klein is om er degelijk
gebruik van te maken, krijg je een muiscursor in scherm.
Makkelijk in je zak, vind ik van niet tenzij je hele grote diepe zak hebt, je moet er dan ook mee kunnen lopen en dat gaat niet erg prettig dan, is die net te groot voor.

Internetten kan je makkelijkst via het wireless netwerk doen, indien niet beschikbaar is via bleutooth inbellen op je mobiele telefoon naar bijvoorbeeld zonnet, anders via gprs maar dan lopen de kosten uiteraard wel erg op.

MSN zit er gewoon op, uiteraard niet dezelfde MSN met allemaal winks en troep, maar gewoon die simpele messenger die ook bij xp standaard zit

Voor en nadelen heb ik al genoemd, grootste pluspunt wat die nog steeds heeft is het VGA scherm vind ik 640x480 resolutie, lekker groot en scherp en op non vga schermen moet je flink inzoomen op bijvoorbeeld internetpagina's wil je ze kunnen lezen, dat hoeft bij deze niet.

Nadeel vind ik dus het touchpad en de grootte van t apparaat, hij kan niet ff makkelijk in je broekzak of vestzak

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 20:42
Je moet 't natuurlijk zelf weten maar ik vind dit echt een absurd bedrag om aan een pda +gps ontvanger uit te geven. Heb zelf 300 euro aan hardware uitgegeven. Dan heb ik geen vga resolutie maar 't doet alles echt prima.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++