Ik heb hier een netwerk op de zaak, ik heb van de ene computer een bestand naar de andere computer gezet met mijn werkstation.
Nu kan ik op de computer waar de exe en com bestanden op staan deze niet meer starten "Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor het item".
Nu heb ik alle rechten nagekeken, die gebruiker is lokaal admin. Ik heb de data naar een FAT32 schijf gezet, geen effect.
Ook als ik de bestanden op het netwerk zet kan ik ze niet opstarten.
Ik heb de data op een losstaand windows 95 bakkie gezet (geen domein member) en overgezet naar de betreffende pc, dan werkt het nóg niet.
Als ik via CMD het bestand wil laten krijg ik ook "toegang geweigerd".
Ik heb het hele profiel verwijderd van de gebruiker, alles opnieuw ingesteld maar nog geen effect.
Kan iemand me alsjeblieft even helpen ?
Als ik als administrator inlog werkt het wél.
Nu kan ik op de computer waar de exe en com bestanden op staan deze niet meer starten "Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor het item".
Nu heb ik alle rechten nagekeken, die gebruiker is lokaal admin. Ik heb de data naar een FAT32 schijf gezet, geen effect.
Ook als ik de bestanden op het netwerk zet kan ik ze niet opstarten.
Ik heb de data op een losstaand windows 95 bakkie gezet (geen domein member) en overgezet naar de betreffende pc, dan werkt het nóg niet.
Als ik via CMD het bestand wil laten krijg ik ook "toegang geweigerd".
Ik heb het hele profiel verwijderd van de gebruiker, alles opnieuw ingesteld maar nog geen effect.
Kan iemand me alsjeblieft even helpen ?
Als ik als administrator inlog werkt het wél.
[ Voor 29% gewijzigd door Fairy op 23-08-2005 14:47 ]