Ik studeer momenteel Management, Economie en Recht in Amsterdam en hoef het komende half jaar maar weinig naar school. Drie dagen in de week heb ik les/projecten/etc en voor de andere dagen ben ik op zoek naar een parttime job. Op dit moment doe ik sinds mijn stage is afgelopen eind januari, vrij weinig cq. niets qua werk naast mijn studie en wil dat weer op gaan pakken. Probleem is echter dat ik verdomd lastig wat kan vinden.
Ben uiteraard een beetje opzoek geweest op internet, maar of het is fulltime, of het je hebt er weer ervaring voor nodig ofzo, erg lastig om iets te vinden. Ook langs Randstad geweest, maar na een paar keer langs gekomen geweest te zijn hebben ze mij maar gemeld dat ze niets hadden voor een dag of twee in de week en ook niets verwachten de komende tijd (
). Vraag is dus of jullie nog tips hebben om iets leuks te vinden, specifieke sites, tips, concrete aanbiedingen
etc. Ik hoor het graag
.
Ben uiteraard een beetje opzoek geweest op internet, maar of het is fulltime, of het je hebt er weer ervaring voor nodig ofzo, erg lastig om iets te vinden. Ook langs Randstad geweest, maar na een paar keer langs gekomen geweest te zijn hebben ze mij maar gemeld dat ze niets hadden voor een dag of twee in de week en ook niets verwachten de komende tijd (