Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik studeer momenteel Management, Economie en Recht in Amsterdam en hoef het komende half jaar maar weinig naar school. Drie dagen in de week heb ik les/projecten/etc en voor de andere dagen ben ik op zoek naar een parttime job. Op dit moment doe ik sinds mijn stage is afgelopen eind januari, vrij weinig cq. niets qua werk naast mijn studie en wil dat weer op gaan pakken. Probleem is echter dat ik verdomd lastig wat kan vinden.
Ben uiteraard een beetje opzoek geweest op internet, maar of het is fulltime, of het je hebt er weer ervaring voor nodig ofzo, erg lastig om iets te vinden. Ook langs Randstad geweest, maar na een paar keer langs gekomen geweest te zijn hebben ze mij maar gemeld dat ze niets hadden voor een dag of twee in de week en ook niets verwachten de komende tijd (:|). Vraag is dus of jullie nog tips hebben om iets leuks te vinden, specifieke sites, tips, concrete aanbiedingen :+ etc. Ik hoor het graag :).

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik heb een beetje dezelfde situatie en los het meestal als volgt op:

-Zoek in het begin van de zomervakantie een leuke baan waar je 32uur p/w tot fulltime aan de slag gaat.
-Zorg ervoor dat je je werkzaamheden op een dusdanig proffesionele manier oppakt, dat ze flink tevreden over je zijn en je meerwaarde duidelijk kunnen inzien.
-Speel na een maandje open kaart en leg ze je school-probleem voor

10 tegen 1 dat ze je ook voor één of twee daagjes nog goed kunnen inzetten...

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 20:47
Dat is inderdaad ook de manier waarop ik mijn bijbanen heb verkregen: ofwel uit vakantiewerk, ofwel uit een stage. Helaas is het eind augustus, en vakantiewerk zal niet meer echt voor het oprapen liggen.
Het probleem met direct parttime beginnen te werken is dat het bedrijf niet veel hoogte van jouw kunnen krijgt, en andersom jij ook niet van het reilen en zeilen binnen het bedrijf. Dan gaat deze constructie dus niet helemaal op :).
Als concrete tip kan je wellicht proberen ergens binnen te komen via vrienden of zo, die jou van een goede referentie kunnen voorzien?

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb ik nu niet veel meer aan ;), heb er wel over nagedacht hoor en ook een concreet iets gehad daarvoor, maar dat betekende dat ik niet op vakantie kon en zodoende het niet gedaan.

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Tja.. daar heb je ook wel weer gelijk in... De meeste bedrijven waar ik aan de slag gingen, vonden één a twee weekjes vakantie geen probleem...

Maar even om op jouw probleem terug te komen... Telemarketing, is dat niets voor jou? :)

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Is duaal of deeltijd niet iets voor je?

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Verwijderd

Topicstarter
scorpion303 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:41:
Tja.. daar heb je ook wel weer gelijk in... De meeste bedrijven waar ik aan de slag gingen, vonden één a twee weekjes vakantie geen probleem...

Maar even om op jouw probleem terug te komen... Telemarketing, is dat niets voor jou? :)
Niet mijn droombezigheid denk ik, maar sta daar niet negatief tegenover :)
siggy schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:47:
Is duaal of deeltijd niet iets voor je?
Studie omgooien voor een bijbaantje :?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:58:
Ik studeer momenteel Management, Economie en Recht in Amsterdam en hoef het komende half jaar maar weinig naar school. Drie dagen in de week heb ik les/projecten/etc en voor de andere dagen ben ik op zoek naar een parttime job. Op dit moment doe ik sinds mijn stage is afgelopen eind januari, vrij weinig cq. niets qua werk naast mijn studie en wil dat weer op gaan pakken. Probleem is echter dat ik verdomd lastig wat kan vinden.
Ben uiteraard een beetje opzoek geweest op internet, maar of het is fulltime, of het je hebt er weer ervaring voor nodig ofzo, erg lastig om iets te vinden. Ook langs Randstad geweest, maar na een paar keer langs gekomen geweest te zijn hebben ze mij maar gemeld dat ze niets hadden voor een dag of twee in de week en ook niets verwachten de komende tijd (:|). Vraag is dus of jullie nog tips hebben om iets leuks te vinden, specifieke sites, tips, concrete aanbiedingen :+ etc. Ik hoor het graag :).
Hehe ruik ik daar MER aan de hva? Als dat zo is dan komen we maybe wel bij elkaar in de klas :P
Heb t zelfde probleem jammer genoeg :(

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Tja ik zat in het zelfde schuitje. Wat ik heb gedaan is gewoon alle computerwinkels in de omgeving gemaild en gevraagd of ze nog mensen voor de donderdag avond/ Zaterdag konden gebruiken :P
Uiteindelijk bij 1 van de PC toko's terecht gekomen en ik kan tot op zeker hoogte zelf mijn uren bepalen en meer werken als ik dat wil :)
Ideaal :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Atlas schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:02:
Tja ik zat in het zelfde schuitje. Wat ik heb gedaan is gewoon alle computerwinkels in de omgeving gemaild en gevraagd of ze nog mensen voor de donderdag avond/ Zaterdag konden gebruiken :P
Uiteindelijk bij 1 van de PC toko's terecht gekomen en ik kan tot op zeker hoogte zelf mijn uren bepalen en meer werken als ik dat wil :)
met dat ben ik nu ook bezig zit nu op 7 sollicitaties hehe.

Verwijderd

Topicstarter
DaannO schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:01:
[...]

Hehe ruik ik daar MER aan de hva? Als dat zo is dan komen we maybe wel bij elkaar in de klas :P
Heb t zelfde probleem jammer genoeg :(
Nee, (gelukkig niet). Aan de HES, laatste halfjaar. Daarna nog verder studeren, tijd zat voor een parttime baan dus.

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 16:57

lonkhuijzen

100% ADH

Ga eens kijken op www.ogd.nl

Is een it detacheringsburo voor studenten en hebben ook een locatie in Amsterdam. Juist omdat ze studenten detacheren houden ze erg veel rekening met je collegerooster.
Zit er zelf ook en ben nu systeembeheerder op een school voor volwassenenonderwijs en beroepsopleidingen.

Erg leuk om voor ze te werken met veel borrels en uitjes :)

Voor zover ik weet zijn ze altijd wel opzoek naar nieuwe mensen dus je zou het kunnen proberen.

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-11 14:25
Atlas schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:02:
Heb ik ook gedaan, werk nu een jaar bij de MediaMarkt.
Voordeel daarvan is dat ze elke avond koopavond hebben, dus je kan zoveel werken als je wilt.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Pagina: 1