Waarom wijs je mij op mijn fout? En twee, mijn post hier dient niet als referentie. Dus over een typfoutje van mijzelf ga ik nog geen hari-kiri plegen. Wel bedankt om me op de fout te wijzen, ik maak ze wel vaker

en verder wórden nieuwsberichten gecontroleerd op spelfouten, maar daar wordt weleens wat over het hoofd gezien.
Ik wil ook niemand aanvallen ofzo, maar ik merk dat er échte spellingSfouten worden gemaakt. Dat "beter" niet wordt gezien als een echte schrijffout begrijp ik wel, maar hoe bijvoorbeeld, en ik zeg zo maar wat, het woord "gecondroleertd" door de controle geraakt begrijp ik niet. Dus woorden die gewoon niet bestaan, waar bv. Microsoft Word ZEKER moet over vallen en dit onderstrepen. Ik vind het gek

Vandaar dat we het op prijs stellen als je de fouten meldt, via e-mail of via
Spel- en tikfoutjes - deel 13. Alvast bedankt daarvoor

.
De overige opmerkingen uit je reactie heb ik niet aangepast, omdat ik daar geen kaas van gegeten heb en ik dus geen idee heb waar het over gaat.
Aangezien foto's nemen in het donker niet altijd van een leien dakje gaat, kunnen de camera's uitgebreid worden met een nieuwe Speedlite 430EX
Daarachter, het woord "-flitser", anders is het maar gissen naar wat dit kan zijn, een opzetkapje, flitser of misschien speciaal tussenlens.
Nog wat goedkoper zijn de PowerShot SD450 en SD550.
Op de Europese markt (en in de pricewatch) zullen wij deze kennen als de Ixus 55 en Ixus 750.
Deze Ixus i Zoom-toestellen
"IXUS i zoom" is de naam
En een detail imho, maar om toch perfectie na te streven

Ook deze toestellen schieten respectievelijk op 5 en 7,1 megapixels.
Het werkwoord opschieten, met betrekking op analoge films (filmrolletjes), zoals in "Drie films opschieten", zou dus hier moeten gebruik worden in de betekenis van "overweg kunnen met", als een onovergankelijk werkwoord.
Kortom, beter zou zijn:"Ook deze toestellen schieten respectievelijk op met 5 en 7,1 megapixels."
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"