Canon ontwikkelt nieuw cameracanon

Pagina: 1
Acties:

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Topicstarter
Canon ontwikkelt nieuw cameracanon

Misschien pricewatch linkje erbij?

5D in Pricewatch:
pricewatch: Canon EOS 5D (12.8MP)

[ Voor 31% gewijzigd door T.T. op 23-08-2005 14:01 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Done :)

Professioneel Hyves-weigeraar

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:20

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik heb ook nog een linkje voor de EOS 5D: het GoT-topic dat in FG loopt:
Canon EOS 5D - fullframe 12,8MP dSLR :)

LinkedIn
Instagram

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Topicstarter
Ik heb inmiddels ook de 1D Markt II N in de Pricewatch gekregen met prijs :)
pricewatch: Canon EOS 1D Mark II N (8.2MP)

[ Voor 5% gewijzigd door T.T. op 23-08-2005 14:14 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Beide puntjes verwerkt :)

[ Voor 17% gewijzigd door Wouter Tinus op 23-08-2005 14:25 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:20

Remy

I usually get 100% accuracy

Top d:)b

Voor al het andere Canon-geweld (zeker de S80 is interessant, maar ook de A610/A620) wilde ik ook netjes een FG-topic openen, alleen was het zoveel dat ik er nog even niet aan toegekomen ben 8)7

LinkedIn
Instagram

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Nota maken in de newspost, in Europa kennen we de SD-series niet, bij ons noemt dat altijd Ixus, met een nummer erachter.

En er staat in de laatste paragraaf een stuk dat zegt dat Canon een eerste lens heeft ontwikkeld, iets dergelijks toch. Een erg vage zin die geen specificaties of type lens (enkel voor SLR geschikt, een nieuwe voor de EF-serie, één met die en die functies, etc....) vernoemt.

En het woord "beter" in de newspost moet "betere" worden. Laatste zin, tweede paragraaf.

offtopic:
En in een andere newspost van dezelfde poster staan weeral wat spellingsfoutjes. Wordt dit dan nooit door een spellingschecker gehaald? Ik vind dit erg droevig voor een site die velen en ikzelf zo hoog inschatten als Tweakers.net

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Mizitras schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:52:
En het woord "beter" in de newspost moet "betere" worden. Laatste zin, tweede paragraaf.

offtopic:
En in een andere newspost van dezelfde poster staan weeral wat spellingsfoutjes. Wordt dit dan nooit door een spellingschecker gehaald? Ik vind dit erg droevig voor een site die velen en ikzelf zo hoog inschatten als Tweakers.net
Die spelfout is aangepast. Voor wat betreft je offtopicopmerking, het is spellingchecker en dat is dus zonder de tussen-s, en verder wórden nieuwsberichten gecontroleerd op spelfouten, maar daar wordt weleens wat over het hoofd gezien. Vandaar dat we het op prijs stellen als je de fouten meldt, via e-mail of via Spel- en tikfoutjes - deel 13. Alvast bedankt daarvoor :) .

De overige opmerkingen uit je reactie heb ik niet aangepast, omdat ik daar geen kaas van gegeten heb en ik dus geen idee heb waar het over gaat.

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Harm schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:59:
[...]

Die spelfout is aangepast. Voor wat betreft je offtopicopmerking, het is spellingchecker en dat is dus zonder de tussen-s,
Waarom wijs je mij op mijn fout? En twee, mijn post hier dient niet als referentie. Dus over een typfoutje van mijzelf ga ik nog geen hari-kiri plegen. Wel bedankt om me op de fout te wijzen, ik maak ze wel vaker :p
en verder wórden nieuwsberichten gecontroleerd op spelfouten, maar daar wordt weleens wat over het hoofd gezien.
Ik wil ook niemand aanvallen ofzo, maar ik merk dat er échte spellingSfouten worden gemaakt. Dat "beter" niet wordt gezien als een echte schrijffout begrijp ik wel, maar hoe bijvoorbeeld, en ik zeg zo maar wat, het woord "gecondroleertd" door de controle geraakt begrijp ik niet. Dus woorden die gewoon niet bestaan, waar bv. Microsoft Word ZEKER moet over vallen en dit onderstrepen. Ik vind het gek :/
Vandaar dat we het op prijs stellen als je de fouten meldt, via e-mail of via Spel- en tikfoutjes - deel 13. Alvast bedankt daarvoor :) .

De overige opmerkingen uit je reactie heb ik niet aangepast, omdat ik daar geen kaas van gegeten heb en ik dus geen idee heb waar het over gaat.
Aangezien foto's nemen in het donker niet altijd van een leien dakje gaat, kunnen de camera's uitgebreid worden met een nieuwe Speedlite 430EX
Daarachter, het woord "-flitser", anders is het maar gissen naar wat dit kan zijn, een opzetkapje, flitser of misschien speciaal tussenlens.
Nog wat goedkoper zijn de PowerShot SD450 en SD550.
Op de Europese markt (en in de pricewatch) zullen wij deze kennen als de Ixus 55 en Ixus 750.
Deze Ixus i Zoom-toestellen
"IXUS i zoom" is de naam

En een detail imho, maar om toch perfectie na te streven :9
Ook deze toestellen schieten respectievelijk op 5 en 7,1 megapixels.
Het werkwoord opschieten, met betrekking op analoge films (filmrolletjes), zoals in "Drie films opschieten", zou dus hier moeten gebruik worden in de betekenis van "overweg kunnen met", als een onovergankelijk werkwoord.
Kortom, beter zou zijn:"Ook deze toestellen schieten respectievelijk op met 5 en 7,1 megapixels."

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Mizitras schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 00:24:
Het werkwoord opschieten, met betrekking op analoge films (filmrolletjes), zoals in "Drie films opschieten", zou dus hier moeten gebruik worden in de betekenis van "overweg kunnen met", als een onovergankelijk werkwoord.
Kortom, beter zou zijn:"Ook deze toestellen schieten respectievelijk op met 5 en 7,1 megapixels."
De rest ga ik zometeen voor kijken, maar er staat niet "opschieten" er staat dat "ze hun foto's op een resolutie van 5 megapixels schieten", correct dus.

Ook de naam van de Ixus ga ik niet aanpassen aangezien we hier niet aan overmatig hoofdlettergebruik doen. We schrijven ook geen NVIDEA of ASUS :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Pagina: 1