Aanschaf nieuwe Laptop: Budget 1600 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmRuLeZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 17:52
Ik wil een nieuwe laptop aanschaffen. Ik gebruik deze laptop hoofdzakelijk voor gamen. Ik wil graag een laptop omdat deze lekker mobiel is. Ik ben vaak in het weekend bij m'n vader en door de weeks bij m'n moeder. Een gaming laptop is ideaal om mee te nemen in de trein. En volgend jaar studeren dus dan komt de laptop ook van pas.

Persoonlijk vind ik de Dell insprion 9300 of de XPS een goeie keus, alleen een beetje een dure keus. Eventueel kan ik ipv 3 jaar garantie voor 1 jaar garantie gaan, wat me 300 euro scheelt.

Echter twijfel ik ook over de prestatie verschillen tussen de x700 en de 6800 go. Welke is beter en om hoeveel fps zal het gaan in een spel als HL2...?

Budget is dus 1600 - 1700 euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt, omdat je een best ruim budget hebt, gaan voor de Asus M6Va die je zelfs nog kunt samenstellen. Met die laptop kom je een heel eind met HL2..
Is ook nog goede behuizing, service, garantie, onderdelen etc etc.. Asus staat goed bekend.
Daarnaast:
- Wil je accuduur? Anders hoef je geen Centrino en kun je ook voor bv een Mobile Athlon 64 gaan.
- Wat voor een resolutie wil je spelen? 640x480 hoef je een mindere kaart dan... nou ja je snapt het wel..
- En wat speel je naast HL2? Er zijn zwaardere spellen, zoals (komt nu ineens in me op) F.E.A.R.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmRuLeZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 17:52
-Accuduur is niet zo belangrijk, omdat met gamen de batterij toch in een mum van tijd leeg is...
-Het vergelijken met een spel vind ik niet zo belangrijk omdat ik voor de prijs een zo goed mogelijke configuratie wil, ongeacht het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

CSL policy

Lees over de videokaartvraag eens wat vergelijkingen op de diverse hardware sites. Al met al is dit een te magere topicstart, dus gaat deze dicht

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.