Ik wil een nieuwe laptop aanschaffen. Ik gebruik deze laptop hoofdzakelijk voor gamen. Ik wil graag een laptop omdat deze lekker mobiel is. Ik ben vaak in het weekend bij m'n vader en door de weeks bij m'n moeder. Een gaming laptop is ideaal om mee te nemen in de trein. En volgend jaar studeren dus dan komt de laptop ook van pas.
Persoonlijk vind ik de Dell insprion 9300 of de XPS een goeie keus, alleen een beetje een dure keus. Eventueel kan ik ipv 3 jaar garantie voor 1 jaar garantie gaan, wat me 300 euro scheelt.
Echter twijfel ik ook over de prestatie verschillen tussen de x700 en de 6800 go. Welke is beter en om hoeveel fps zal het gaan in een spel als HL2...?
Budget is dus 1600 - 1700 euro's.
Persoonlijk vind ik de Dell insprion 9300 of de XPS een goeie keus, alleen een beetje een dure keus. Eventueel kan ik ipv 3 jaar garantie voor 1 jaar garantie gaan, wat me 300 euro scheelt.
Echter twijfel ik ook over de prestatie verschillen tussen de x700 en de 6800 go. Welke is beter en om hoeveel fps zal het gaan in een spel als HL2...?
Budget is dus 1600 - 1700 euro's.