Probleem is als volgt op de ene pc (beide xp pro) kan ik de andere niet vinden onder mijn netwerklocaties, de mappen van zichzelf ziet hij wel. Op de andere kan ik echter wel alles doen en staat hij gewoon onder netwerklocaties. Ff benaming voor beide pc's PC1 is niet goed werkende, ziet alleen zich zelf. Pc2 wel goed werkende ziet zichzelf en pc1.
Nu kan ik met pc1 gaan zoeken naar pc2 en die vind hij ook, zodra ik er echter toegang tot wil verkrijgen. Zegt hij je hebt niet de juiste machtiging enz. Nog vreemder vind ik dat als ik met een andere account op pc1 inlog, hij zichzelf ook niet meer ziet. Hij zegt dan dat hij zelfs al geen toegang meer heeft tot de werkgroep.
Heb al meerdere topics doorgelezen zonder oplossing, iemand een idee?
Nu kan ik met pc1 gaan zoeken naar pc2 en die vind hij ook, zodra ik er echter toegang tot wil verkrijgen. Zegt hij je hebt niet de juiste machtiging enz. Nog vreemder vind ik dat als ik met een andere account op pc1 inlog, hij zichzelf ook niet meer ziet. Hij zegt dan dat hij zelfs al geen toegang meer heeft tot de werkgroep.
Heb al meerdere topics doorgelezen zonder oplossing, iemand een idee?