Beste,
Ik heb een week geleden 512mb ram bij mijn powerbook geprikt.. Ik heb nu 1gb ram..
Als ik naar 'activiteitenweergave' kijk stel ik mij toch wel enkele vragen..
Als ik mijn powerbook juist aanzet en ik kijk naar 'activiteitenweergave' dan zie ik dit:

Als ik een paar uur werk op mijn powerbook dan zie ik dit:

Ik ben er nu al achtergekomen dat limewire hier veel aan doet, als ik limewire niet aanzet dan verminderd het groen langzamer..
Maar denk dat het probleem zich voordoet door kernel_task, maar wat kan ik er aan doen?
Kernel_task blijft altijd rond de 5%
Heb er al het één en het ander over gelezen op internet, en ook op fora.. Maar heb er nog geen oplossing voor gevonden..
Mijn powerbook is een 15" - 1.67ghz - 80gb - 1gb ram - versie 10.4.2
Iemand raad?
Alvast bedankt!
Ik heb een week geleden 512mb ram bij mijn powerbook geprikt.. Ik heb nu 1gb ram..
Als ik naar 'activiteitenweergave' kijk stel ik mij toch wel enkele vragen..
Als ik mijn powerbook juist aanzet en ik kijk naar 'activiteitenweergave' dan zie ik dit:

Als ik een paar uur werk op mijn powerbook dan zie ik dit:

Ik ben er nu al achtergekomen dat limewire hier veel aan doet, als ik limewire niet aanzet dan verminderd het groen langzamer..
Maar denk dat het probleem zich voordoet door kernel_task, maar wat kan ik er aan doen?
Kernel_task blijft altijd rond de 5%
Heb er al het één en het ander over gelezen op internet, en ook op fora.. Maar heb er nog geen oplossing voor gevonden..
Mijn powerbook is een 15" - 1.67ghz - 80gb - 1gb ram - versie 10.4.2
Iemand raad?
Alvast bedankt!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2005 13:15 ]