Save Water Drink Beer
120 EUR: 6800le
Evil is done without effort, naturally, it is the working of fate; good is always the product of an art.
Tja met reviews ed moet je een heel eind komen, maar om je een voorzet te geven. Kijk eens (tweedehands) rond naar een 9800 Pro/ 9700 Pro. Geweldige kaarten en dat voor rond de 100 euro
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Thanks voor de info (ja reviews zijn wel leuk enzo maar dan weet ik nog steeds niet hoe en wat kwa prijs enzo) ik zal ff kijken
Save Water Drink Beer
Daar hebben we de Pricewatch toch voor?hovingtim schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:58:
Thanks voor de info (ja reviews zijn wel leuk enzo maar dan weet ik nog steeds niet hoe en wat kwa prijs enzo) ik zal ff kijken
Toen waren beige computers heel gewoon.
Asus v9999LE 6800 LE, 115 €
kijk maar eens hier
Ati 9700/9800 zijn ook best goed, alleen toch redelijk oud. en minder snel als de 6800LE
kijk maar eens hier
Ati 9700/9800 zijn ook best goed, alleen toch redelijk oud. en minder snel als de 6800LE
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Zoals al eerder genoemd in dit topic, reviews lezen en je kan deze vraag prima zelf beantwoorden
Zoals al eerder genoemd in dit topic, reviews lezen en je kan deze vraag prima zelf beantwoorden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()